Υπενθυμίζεται ότι προ λίγο καιρό είχαν διαρρεύσει οι συζητήσεις μεταξύ των δύο μερών, λόγω του έντονου ενδιαφέροντος της πολυεθνικής να δραστηριοποιηθεί στο χώρο της φέτας τόσο στην ελληνική αγορά όσο και στο εξωτερικό.
Οσον αφορά την ελληνική γαλακτοβιομηχανία, ο Πέτρος Παπαδάκης τόνισε ότι αιχμή του δόρατος της στρατηγικής που ακολουθείται είναι η ενίσχυση των εξαγωγών. Στο πλαίσιο αυτό, μας αποκάλυψε ότι οι φετινές εξαγωγές τρέχουν με διψήφιο ποσοστό αυξησης και οι ενδείξεις είναι ότι φέτος θα ξεπεράσουν το 20% του συνολικού πραγματοποιηθέντος τζίρου. Αύξηση που προέρχεται τόσο από την περαιτέρω ενδυνάμωση της εταιρείας στις υπάρχουσες αγορές όσο και από την διεύρυνση του πελατολογίου που διαθέτει η εταιρεία στο εξωτερικό.
Σημειώνεται ότι σήμερα η εταιρεία πραγματοποιεί εξαγωγές σε 30 χώρες και οι βασικότερες είναι η Ιταλία, η Γερμανία, η Αυστρία, η Αγγλία, ενώ τα προϊόντα που εξάγει είναι και επώνυμα αλλά και προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας.
Σε οικονομικό επίπεδο, σύμφωνα με τα στοιχεία του 2012, ο τζίρος της διαμορφώθηκε στα 173 εκατ. ευρώ από 186 εκατ. ευρώ.
Δέσποινα Καραγιαννοπούλου
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr