Η τελευταία φορά που η Fordείχε μεγάλη ζημιά ήταν το πρώτο τρίμηνο του 1992 όταν ανέφερε απώλειες της τάξης των 6,7 δισεκατομμυρίων δολαρίων.
Η δεύτερη μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία των ΗΠΑ είχε καθαρές ζημίες 3,08 δολάρια ανά μετοχή το τρίτο τρίμηνο έναντι καθαρών ζημιών 284 εκατομμυρίων δολαρίων ή 15 λεπτών ανά μετοχή την αντίστοιχη περίοδο πέρυσι.
Η «σωρευτική» ζημιά μετά την πρωτοχρονιά άγγιξε ήδη τα 7,2 δισεκατομμύρια δολάρια.
Η Ford είχε ανακοινώσει το Σεπτέμβριο ότι θα χρειαζόταν ενδεχομένως «πρόσθετα μέτρα» για την ανασυγκρότηση στις μονάδες παραγωγής στις ΗΠΑ. Παράλληλα, επισήμανε ότι καλό θα ήταν οι αμερικανικές τράπεζες να εξασφάλιζαν, άμεσα, την ενίσχυση της ταμειακής της ρευστότητας, προκειμένου να «αντισταθμιστούν», σε μεγάλο βαθμό, οι τρέχουσες ζημιές και να καταβληθούν οι αποζημιώσεις στους εργαζόμενους που θα απολυθούν.
Διέρρευσε πάντως ότι η ταμειακή ρευστότητα της FordΒορείου Αμερικής στο τέλος του β' τριμήνου, ξεπερνούσε και τα 23 δισ.δολ.
Προσφάτως, είδαν το φως της δημοσιότητας πληροφορίες περί ενδεχόμενης κατάργησης ως και 40 χιλιάδων θέσεων εργασίας στη Ford στη Βόρειο Αμερική, έως το τέλος του έτους 2008, με στόχο μεταξύ άλλων να συρρικνωθούν οι χρηματιστηριακές απώλειες για τη μετοχή του ομίλου και να μην ξεπεράσουν τα 61-62 σεντς ανά μετοχή.
Τη Δευτέρα, η μετοχή της Fordέπεσε κατά 1,5%στα 7,88 δολάρια κατά τη διάρκεια των συναλλαγών στη Νέα Υόρκη.
Ο νέος πρόεδρος γενικός διευθυντής της Ford, Αλαν Μουλάλι χαρακτήρισε τα αποτελέσματα του τρίτου τριμήνου «απαράδεκτα», αλλά τόνισε ότι η εταιρεία δεσμεύτηκε να ανακάμψει σύντομα.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr