Αυτά αναφέρθηκαν, μεταξύ άλλων, στο πλαίσιο δημοσιογραφικής συνάντησης, κατά τη διάρκεια της οποίας ο διευθύνων σύμβουλος της Dixons South-East Europe, Ανδρέας Αθανασόπουλος, δήλωσε ότι η Κωτσόβολος έχει καταφέρει να βρίσκεται στην πρώτη θέση της αγοράς με διαφορά από τον ανταγωνισμό, καθώς, όπως είπε, "προσαρμόστηκε στις νέες συνθήκες με γρήγορο και αποτελεσματικό τρόπο".
Ο ίδιος πρόσθεσε ότι η εταιρεία παρουσιάζει αυξανόμενο μερίδιο αγοράς 24,1%.
Σύμφωνα με τον κ. Αθανασόπουλο, η Κωτσόβολος εμφάνισε, κατά την τελευταία της οικονομική χρήση, μείωση των βραχυπρόθεσμων υποχρεώσεών της προς προμηθευτές κατά -5,8%, από 115,5 εκατ. ευρώ στα 108,8 εκατ. ευρώ. Επιπλέον, όπως υπογράμμισε, η Κωτσόβολος πέτυχε μείωση των λειτουργικών εξόδων κατά -5,9%, από 108,5 εκατ. ευρώ στα 102,1 εκατ. ευρώ, ένας δείκτης ο οποίος συνεχίζει να βελτιώνεται.
Ο κ. Αθανασόπουλος επισήμανε ότι η μείωση των λειτουργικών εξόδων προήλθε, κυρίως, από τις διαπραγματεύσεις που έγιναν, για να μειωθεί το κόστος των ενοικίων. "Δίνουμε ιδιαίτερη βαρύτητα στη μείωση των λειτουργικών μας εξόδων και στην καλή διαχείριση των αποθεμάτων και της ρευστότητάς μας και, παράλληλα, επικεντρωνόμαστε στους πελάτες μας. Οι συνεχώς βελτιούμενοι δείκτες ικανοποίησης και η προσέλευση καινούριων, αλλά και νεότερων ηλικιακά πελατών, μας δείχνουν ότι οι κινήσεις μας γίνονται προς τη σωστή κατεύθυνση, προκειμένου η αλυσίδα Κωτσόβολος να θεωρείται συνώνυμη της τεχνολογίας και της εξυπηρέτησης", πρόσθεσε ο κ. Αθανασόπουλος.
Σύμφωνα με τον ίδιο, η εταιρεία βελτιώνει συνεχώς την παρουσία της στην ηλικιακή ομάδα 18-24 ετών, επισημαίνοντας ότι οι πελάτες από τη συγκεκριμένη κατηγορία έχουν τετραπλασιαστεί, από το 2008 έως σήμερα, ενώ η έρευνα ικανοποίησης πελατών έχει καταγράψει άνοδο +8 μονάδων στις ηλικίες 18-24 σε διάστημα ενός έτους (Ιούλιος '12– Ιούλιος '13).
Η εταιρεία σε αριθμούς
Ο διευθύνων σύμβουλος της Dixons South-East Europe, κ. Αθανασόπουλος σημείωσε, τα εξής:
- 300.000 νέοι πελάτες, τον χρόνο, επισκέπτονται τα καταστήματα Κωτσόβολος.
- 1.700.000 πελάτες εξυπηρετούνται κάθε χρόνο από το τηλεφωνικό κέντρο.
- Οι δείκτες ικανοποίησης πελατών βαίνουν θετικοί, με χαρακτηριστικότερο παράδειγμα το 93% των πελατών που καλούν το κέντρο υποστήριξης και δηλώνουν ότι έλυσαν το πρόβλημά τους.
- Eπενδύονται 34.000 ώρες, σε ετήσια βάση, στην εκπαίδευση των ανθρώπων της εταιρείας.
Οι στρατηγικές κατευθύνσεις
Η Κωτσόβολος, όπως δήλωσε ο κ. Αθανασόπουλος, απαντά με στρατηγικές κατευθύνσεις, που επικεντρώνονται στην ουσία και τους πελάτες της. Ειδικότερα:
- Ανάπτυξη πολυκαναλικού μοντέλου: Η εταιρεία εφαρμόζει ένα πολυκαναλικό μοντέλο με πολλαπλά σημεία εξυπηρέτησης, επενδύοντας στην αναβάθμιση των φυσικών της καταστημάτων, στην ανάπτυξη του ηλεκτρονικού της καταστήματος www.kotsovolos.gr, στη σταδιακή διεύρυνση του δικτύου franchise και στη συνεχή ισχυροποίηση του κέντρου υποστήριξης πελατών, προσφέροντας νέες υπηρεσίες και καινοτόμες λύσεις.
- Επικέντρωση στον πελάτη και ταύτιση μαζί του μέσα από λύσεις: Η Κωτσόβολος έχει δώσει ιδιαίτερο βάρος στην εμπειρία του πελάτη σε κάθε επαφή μαζί του.
- Έμφαση σε όλο τον κύκλο ζωής του προϊόντος: Οι σχέσεις ζωής που επιχειρεί να αποκτήσει η Κωτσόβολος με τους πελάτες της, επιτυγχάνονται με τη δυνατότητα της εταιρείας να είναι «παρούσα» σε ολόκληρο τον κύκλο ζωής του προϊόντος.
- Ευθυγράμμιση με την κοινωνία: Η Κωτσόβολος παραμένει ανοιχτή στην κοινωνία, κυρίως, μέσω της πλατφόρμας εταιρικής υπευθυνότητας «Πράττειν» και υποστηρίζει δράσεις που προάγουν την ευημερία της κοινωνίας και του περιβάλλοντος και ενισχύουν ανθρώπους και σκοπούς που βρίσκονται σε ανάγκη.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr