Ο Σύνδεσμος Ελλήνων Επαγγελματιών Οργανωτών Συνεδρίων (HAPCO) ήταν και φέτος εκεί και όπως αναφέρει σε ανακοίνωσή του, είχε την ευκαιρία να νιώσει ίσως για πρώτη φορά μετά από αρκετά χρόνια- λόγω της κρίσης- το γενικό αίσθημα "ανάτασης" της διεθνούς αγοράς, που στην πορεία της μπορεί να συμπαρασύρει και την ελληνική.
Οι εταιρείες - μέλη του HAPCO που συμμετείχαν στην ελληνική αποστολή και ενίσχυσαν με τις επαφές τους τις προσπάθειες όλων για προσέλκυση συνεδρίων στην Ελλάδα τα επόμενα χρόνια, επέστρεψαν με θετικές εντυπώσεις, αλλά και ελπίδες για μία καλύτερη χρονιά.
Πιο συγκεκριμένα και όπως αποκάλυψε η έρευνα «IBTM Global Research», το 54% των buyers αναμένει άνοδο της αγοράς συνεδρίων και εκδηλώσεων τους επόμενους 12 μήνες, ενώ σε ανοδική τροχιά κινούνται και οι προβλέψεις των προμηθευτών, με το 93% εξ αυτών να προσβλέπει αύξηση ή στασιμότητα του αριθμού εκδηλώσεων κατά το 2014.
Επιπρόσθετα, το 57% των προμηθευτών πιστεύει ότι οι buyers αναζητούν πλέον νέους προορισμούς για τα συνέδρια που προγραμματίζουν τους επόμενους 12 μήνες. Ανάμεσα στις κορυφαίες προτιμήσεις τους βρίσκει κανείς καθιερωμένες, αλλά και νέες «συνεδριακά» χώρες, όπως η Ισπανία, η Ιταλία, η Ελβετία, το Ηνωμένο Βασίλειο, η Γαλλία, η Γερμανία, η Ρωσία, η Ουκρανία, η Ολλανδία και η Τουρκία.
Τέλος, ιδιαίτερη μνεία παρουσίασε η έρευνα και στην αυξημένη χρήση των νέων τεχνολογιών και μορφών επικοινωνίας που υιοθετούνται πλέον καθολικά και από τους επαγγελματίες του συνεδριακού τομέα.
Το 65% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι χρησιμοποιεί τα social media για να επικοινωνεί πριν, κατά τη διάρκεια και μετά το συνέδριο, ενώ το 42% των οργανωτών δήλωσε ότι χρησιμοποιεί smartphones ή tablets προκειμένου να αναμεταδώσει στους συνέδρους πληροφορίες κατά τη διάρκεια των συνεδρίων.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr