Συγκεκριμένα, η εταιρεία ανακοίνωσε συγκρίσιμα καθαρά κέρδη ύψους 148 εκατ. ευρώ, επιβεβαιώνοντας τις εκτιμήσεις των περισσότερων οικονομολόγων. Το ίδιο διάστημα ο όγκος πωλήσεων υποχώρησε 3% στα 575 εκατ. κιβώτια - χαμηλότερα από τις εκτιμήσεις της αγοράς. Ο κ. Δημήτρης Λόης, Διευθύνων Σύμβουλος της Coca-Cola HBCAG, δήλωσε:
«Τα καθαρά έσοδα από τις πωλήσεις ανά κιβώτιο, σε ουδέτερη συναλλαγματική βάση, αυξήθηκαν για ένατο συνεχόμενο τρίμηνο. Η πτώση του όγκου πωλήσεων που παρατηρήθηκε στις αναπτυγμένες και αναπτυσσόμενες αγορές μας αντανακλά τη συνέχιση του δυσμενούς μακροοικονομικού περιβάλλοντος στην Ευρώπη. Οι αναδυόμενες αγορές μας χαρακτηρίστηκαν από διαφορετικά επίπεδα επιδόσεων καθώς και από υψηλότερη συγκριτική βαση, με αποτέλεσμα να μην γινεται εμφανής η υποκείμενη ανάπτυξη σε κάποιες από τις αγορές μας. Οι πωλήσεις προϊόντων με το σήμα Coca-Cola αυξήθηκαν κατά 3% και παρέμειναν ο βασικός μοχλός του όγκου πωλήσεων στη διάρκεια του τριμήνου.
Είμαστε στην ευχάριστη θέση να αναφέρουμε ότι επιτύχαμε βελτώση περιθωρίου τόσο σε επίπεδο συγκρίσιμου μεικτού κέρδους όσο και συγκρίσιμων λειτουργικών κερδών κατά το τρίτο τρίμηνο. Η βελτίωση αυτή εντάσσεται ξεκάθαρα στο πλαίσιο της δέσμευσής μας για βελτίωση της λειτουργικής μας αποδοτικότητας.
Για το υπόλοιπο του 2013, αναμένουμε τη συνέχιση του δυσμενούς εμπορικού κλίματος. Είμαστε πεπεισμένοι ότι διαθέτουμε την ικανότητα να συνεχίσουμε να αυξάνουμε τη λειτουργική αποδοτικότητα αλλά και να τηρήσουμε τις στρατηγικές μας δεσμεύσεις: την ισχυροποίηση της θέσης μας στην αγορά, τη βελτίωση των καθαρών εσόδων από πωλήσεις ανά κιβώτιο σε ουδέτερη συναλλαγματική βάση και την έμφαση στον έλεγχο του κόστους μέσω της συγκράτησης του λειτουργικού κόστους και της πειθαρχημένης διαχείρισης του κεφαλαίου κίνησης.
Επιπρόσθετα, συνεχίζουμε να δημιουργούμε υψηλές ελεύθερες ταμειακές ροές, γεγονός που μας επιτρέπει να επενδύουμε στη βιώσιμη ανάπτυξη, και έτσι να δημιουργούμε μακροπρόθεσμη αξία για τους μετόχους μας.
Είμαστε υπερήφανοι διότι η δέσμευσή μας για βιώσιμη, κερδοφόρα ανάπτυξη έχει αναγνωριστεί για έκτη συνεχόμενη χρονιά μέσω της ένταξή μας στο δείκτη Dow JonesSustainability Index, ως η κορυφαία εταιρεία στην Ευρώπη και δεύτερη παγκοσμίως στον τομέα των αναψυκτικών».
Γ’ 3μηνο
Ο όγκος πωλήσεων στη διάρκεια του τρίτου τριμήνου του 2013 υποχώρησε κατά 3%. Ο όγκος πωλήσεων μειώθηκε κατά 4% στις αναδυόμενες και αναπτυγμένες αγορές και κατά 2% στις αναπτυσσόμενες αγορές.
Πωλήσεις: Τα καθαρά έσοδα από τις πωλήσεις μειώθηκαν κατά 5%. Για ένατο συνεχόμενο τρίμηνο, τα καθαρά έσοδα από τις πωλήσεις ανά κιβώτιο, σε ουδέτερη συναλλαγματική βάση, αυξήθηκαν κατά 1,4%.
Συγκρίσιμα Λειτουργικά Κέρδη (EBIT): Οι πρωτοβουλίες αύξησης των εσόδων σε συνδυασμό με την πτώση του συνολικού κόστους πρώτων υλών, σε απόλυτους όρους, υπεραντιστάθμισαν το χαμηλότερο όγκο πωλήσεων και τις δυσμενείς συναλλαγματικές μεταβολές, με αποτέλεσμα την αύξηση του μεικτού περιθωρίου κέρδους κατά 20 μονάδες βάσης. Τα συγκρίσιμα λειτουργικά κέρδη υποχώρησαν κατά 2%. Τα χαμηλότερα λειτουργικά έξοδα, μειωμένα κατά 20 μονάδες βάσης ως ποσοστό επί των καθαρών εσόδων από πωλήσεις, και το βελτιωμένο μεικτό περιθώριο κέρδους συνετέλεσαν στη βελτίωση του περιθωρίου των συγκρίσιμων λειτουργικών κερδών κατά 40 μονάδες βάσης.
9μηνο
Ο όγκος πωλήσεων υποχώρησε κατά 2%, με τις αναδυόμενες αγορές να καταγράφουν αύξηση 1%, η οποία αντισταθμίστηκε από πτώση 3% και 5% στις αναπτυσσόμενες και αναπτυγμένες αγορές αντίστοιχα.
Πωλήσεις: Τα καθαρά έσοδα από τις πωλήσεις υποχώρησαν κατά 3%. Τα καθαρά έσοδα από τις πωλήσεις ανά κιβώτιο σε ουδετερη συναλλαγματική βάση αυξήθηκαν κατά 1,2%.
Συγκρίσιμα Λειτουργικά Κέρδη (EBIT): Οι πρωτοβουλίες αύξησης των εσόδων, παρόλο που υπεραντιστάθμισαν, σε απόλυτους όρους, τις συνολικές αυξήσεις στο κόστος πρώτων υλών, δεν ήταν αρκετό να αποτρέψουν την πτώση του μεικτού περιθωρίου κέρδους. Επιπλέον, οι δυσμενείς συναλλαγματικές ισοτιμίες και ο χαμηλότερος όγκος πωλήσεων, αντισταθμίστηκαν μόνο εν μέρει από τα χαμηλότερα λειτουργικά έξοδα, τα οποία ως ποσοστό επί των καθαρών εσόδων από πωλήσεις υποχώρησαν κατά 30 μοναδες βάσης. Τα παραπάνω οδήγησαν σε 3% μείωση των συγκρίσιμων λειτουργικών κερδών ενώ το περιθώριο των συγκρίσιμων λειτουργικών κερδών παρέμεινε αμετάβλητο σε σύγκριση με τον προηγούμενο χρόνο.
Mερίδια αγοράς για τους εννέα μήνες του 2013: Στη διάρκεια των πρώτων εννέα μηνών του 2013 συνεχίσαμε να ενισχύουμε τη θέση μας στην αγορά, αυξάνοντας ή διατηρώντας τα μερίδια αγοράς σε όγκο στην κατηγορία των ανθρακούχων αναψυκτικών στις περισσότερες από τις αγορές μας συμπεριλαμβανομένης της Αυστρίας, της Ελλάδας, της Ιρλανδίας, της Ιταλίας, της Ελβετίας, της Δημοκρατίας της Τσεχίας, της Ρουμανίας, της Ρωσίας, της Σερβίας και της Ουκρανίας.
Καθαρές ταμειακές ροές για τους εννιά μήνες του 2013: Οι καθαρές ταμειακές ροές παραμένουν ισχυρές. Κατά τους πρώτους εννέα μήνες του έτους οι καθαρές ταμειακές ροές ανήλθαν σε €345 εκατ.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr