ο κ. Μίχαλος υπογράμμισε πως στη διάρκεια της τελευταίας διετίας, παράλληλα με την επιδείνωση της κρίσης, καταγράφηκε η τάση των καταναλωτών να αγοράζουν ελληνικά προϊόντα, στηρίζοντας την ελληνική παραγωγή.
«Η πεποίθηση που έχει καλλιεργηθεί στο καταναλωτικό κοινό είναι ότι με τον τρόπο αυτό συμβάλλει στην επιβίωση της ελληνικής οικονομίας και στη στήριξη της απασχόλησης, σε μια δύσκολη συγκυρία. Ήδη όλο και περισσότερες βιομηχανικές και τυποποιητικές αξιοποιούν αυτό το συγκριτικό πλεονέκτημα, προβάλλοντας επικοινωνιακά την ελληνικότητα της παραγωγής τους» τόνισε ο πρόεδρος της Κεντρικής Ένωσης Επιμελητηρίων Ελλάδος και του ΕΒΕΑ.
Ο ίδιος σημείωσε πως παρ' όλες τις αντίξοες συνθήκες, οι ελληνικές επιχειρήσεις πέτυχαν την τελευταία τριετία να πραγματοποιήσουν ένα μικρό εξαγωγικό θαύμα. Όπως τόνισε, σύμφωνα με στοιχεία της Eurostat, το δεκάμηνο Ιανουαρίου – Οκτωβρίου 2012 η Ελλάδα σημείωσε την καλύτερη επίδοση στις εξαγωγές, μεταξύ των χωρών – μελών της Ευρωζώνης, καθώς οι εξαγωγές της αυξήθηκαν κατά 13% και έφτασαν σε αξία τα 20,9 δισ. ευρώ, συμβάλλοντας έτσι στη μείωση του εμπορικού ελλείμματος κατά 5,5 δισ. ευρώ.
Προσέθεσε δε πως σύμφωνα με την έκθεση EuroPlusMonitor, που δημοσιεύθηκε πρόσφατα, το τέταρτο τρίμηνο του 2012 οι εξαγωγές της Ελλάδας προς χώρες εκτός Ευρωζώνης αυξήθηκαν κατά 30,4%, σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο του 2011.
«Η εντυπωσιακή πορεία των ελληνικών εξαγωγών το τελευταίο διάστημα, δεν οφείλεται σε μεταφυσικούς παράγοντες. Αυτό που περιγράφουμε ως θαύμα είναι αποτέλεσμα σκληρής δουλειάς από την πλευρά των επιχειρήσεων. Αν θέλουμε να συνεχιστεί, θα πρέπει όλοι να συμβάλουμε προς αυτή την κατεύθυνση, αναλαμβάνοντας το ρόλο και την ευθύνη που μας αναλογεί. Πολιτεία, επιχειρήσεις και επιχειρηματικοί φορείς καλούμαστε να προσπαθήσουμε από κοινού, για την ενίσχυση της εξωστρέφειας των ελληνικών προϊόντων», είπε ο κ. Μίχαλος.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr