Το ελληνικό προϊόν, τα κριτήρια προσδιορισμού της ελληνικότητας ενός προϊόντος, η συμβολή της ελληνικής παραγωγής στην ελληνική οικονομία και η εξωστρέφεια της ελληνικής παραγωγής ήταν μερικά από τα θέματα που βρέθηκαν στο επίκεντρο του συνεδρίου που πραγματοποιήθηκε την σήμερα στο ξενοδοχείο Divani Caravel.
Στον χαιρετισμό που απηύθυνε ο Πρόεδρος του ΕΒΕΑ κ. Κωνσταντίνος Μίχαλος, έκανε λόγο για την «ανάγκη να διαμορφωθεί ένα συγκεκριμένο πλαίσιο προδιαγραφών βάσει των οποίων ένα προϊόν μπορεί να χαρακτηρίζεται και να προβάλλεται ως ελληνικό», αλλά και για την «εντυπωσιακή πορεία των ελληνικών εξαγωγών το τελευταίο διάστημα» και τόνισε ότι το ΕΒΕΑ, παρέχει ένα ολοκληρωμένο πλέγμα υπηρεσιών σε θέματα εξωστρέφειας. Κλείνοντας τον χαιρετισμό του ο κ. Μίχαλος δήλωσε: «Πεποίθησή μας ήταν και είναι ότι μέσα από το διάλογο και τη συνεργασία, μεταξύ Πολιτείας και επιχειρήσεων, μπορούμε να στηρίξουμε την αναγέννηση της ελληνικής παραγωγής. Μπορούμε να αναδείξουμε τα ελληνικά προϊόντα σε δύναμη εξωστρέφειας και ανάπτυξης για την ελληνική οικονομία».
«Θα ήταν τεράστιο λάθος να περιορίσουμε το θέμα της ελληνικής ταυτότητας στο στενό πεδίο του εσωτερικού ανταγωνισμού» τόνισε ο Υφυπουργός Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας, Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, κ. Αθανάσιος Σκορδάς και σημείωσε ότι «η ιδιότητα του ελληνικού προϊόντος πρέπει να αντικατοπτρίζει μια συνολική, σύγχρονη αντίληψη για την ελληνική παραγωγή», ενώ το ίδιο το ελληνικό προϊόν θα πρέπει να αποτελεί «εχέγγυο ποιότητας.»
Στο πρόβλημα της ανταγωνιστικότητας της Ελλάδας και στην αντιμετώπισή του αναφέρθηκε στην ομιλία του ο Καθηγητής Μάρκετινγκ και Πρόεδρος του Συμβουλίου του Οικονομικού Παν/μιου Αθηνών, κ. Γιώργος Αυλωνίτης λέγοντας χαρακτηριστικά «Ανταγωνιστική είναι η οικονομία που μπορεί να πουλήσει προϊόντα και υπηρεσίες στους πιο απαιτητικούς πελάτες παγκοσμίως» επισημαίνοντας ότι «χρειαζόμαστε άμεσα ένα νέο παραγωγικό, αναπτυξιακό μοντέλο εξωστρέφειας που να απαντά στις σύγχρονες προκλήσεις παραγωγής προϊόντων και προσφοράς υπηρεσιών βασισμένο στην ποιότητα, την καινοτομία, τη διαφοροποίηση, τις στοχευμένες αγορές, τα διεθνή δίκτυα διανομών και τα ισχυρά brand names, εκμεταλλευόμενοι τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα της χώρας μας.»
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr