Στο πλαίσιο αυτό λοιπόν η εταιρεία στοχεύει στην αρχές του 2013 το 60% του τζίρου που πραγματοποιεί να παράγεται στην Ελλάδα. To αντίστοιχο ποσοστό είναι 55% σήμερα.
Η παραγωγή αυτών των προϊόντων, τα οποία θα καλύπτουν τις ανάγκες της εσωτερικής αγοράς αλλά και θα εξάγονται, δεν θα γίνεται στα εργοστάσια του ομίλου στην Ελλάδα αλλά θα δοθεί σε τρίτες εταιρείες, οι οποίες θα παράγουν για λογαριασμό της. Ήδη έχει αναθέσει στις εταιρείες Παπουτσάνης και Φαμάρ, την παραγωγή προϊόντων υπό το brand "Lux", και θα ακολουθήσουν και άλλες κατηγορίες.
Όπως ανέφερε άλλωστε και ο πρόεδρος της Ελαΐς Unilever Hellas, Σπύρος Δεσύλλας κατά τη διάρκεια της χθεσινής παρουσίασης του νέου κέντρου αποθήκευσης και διανομής της εταιρείας στο Σχηματάρι, «για εμάς στην ΕΛΑΪΣ–Unilever Hellas δεν τέθηκε ποτέ το δίλημμα αν μένουμε ή φεύγουμε. Μεταφέρουμε και παραγωγή από το εξωτερικό στην Ελλάδα. Η Ελλάδα ήταν, είναι και θα είναι πυλώνας ανάπτυξης για τον όμιλο Unilever, με κύριο μέλημά μας τη δημιουργία αξίας και τη στήριξη του καταναλωτή στις δύσκολες συνθήκες".
Ο ίδιος σημείωσε ότι "κεντρικός άξονας της πολιτικής μας ήταν η διατήρηση του παραγωγικού ιστού στη χώρα μας και αυτό δεν μπορούσε να γίνει εάν δεν αναδεικνύαμε τα εργοστάσιά μας ως στρατηγικά για τη Unilever. Σε αυτό συνέβαλε καθοριστικά η διεύρυνση της τοπικής παραγωγής έναντι των εισαγωγών".
Σε αυτό το πλαίσιο, όχι μόνο διατήρησε την παραγωγή των παγωτών ΕΒΓΑ στη χώρα, αλλά μετέφερε και ένα σημαντικό αριθμό κωδικών της Algida από εργοστάσια του εξωτερικού στο εργοστάσιο της ΕΒΓΑ, το οποίο και παραμένει στην ιδιοκτησία της οικογένειας Φιλίππου. Και όχι μόνο αυτό.
Ο εκσυγχρονισμός της Μονάδας Παραγωγής της Χλωρίνης, στο εργοστάσιό στο Ρέντη, επέτρεψε στην εταιρεία να παράγει εξειδικευμένα προϊόντα καθαρισμού, τα οποία εξάγει σε εργοστάσια της Unilever σε 10 χώρες, όπως το Ηνωμένο Βασίλειο, τη Ρωσία, τη Γερμανία, χώρες της Ανατολικής Ευρώπης κ.ά.
Επίσης από το εργοστάσιο στη Γαστούνη, εξάγονται στη Unilever Ευρώπης προϊόντα τομάτας, καλύπτοντας σημαντικό τμήμα των αναγκών άλλων ευρωπαϊκών αγορών στις σάλτσες Knorr και την ketchup "Hellmann's".
Μέσω των κινήσεων αυτών αλλά και της δραστηριοποίησης στην Κύπρο οι εξαγωγές της εταιρείας τα τελευταία χρόνια έχουν τριπλασιαστεί αντιπροσωπεύοντας πλέον το 7-8% του τζίρου.
Σε ότι αφορά στο νέο κέντρο αποθήκευσης και διανομής, πρόκειται για επένδυση ύψους 11 εκατ. ευρώ με την οποία η Ελαΐς Unilever Hellas ολοκληρώνει το επενδυτικό πρόγραμμα της στη χώρα για την περίοδο 2008-2012, συνολικού ύψους 250 εκατ. ευρώ.
Το συνολικό εμβαδόν του χώρου είναι πάνω από 18.000 τ.μ., εκ των οποίων περισσότερα από 15.500 τ.μ. καταλαμβάνει η αποθήκη, η οποία έχει συνολική χωρητικότητα πάνω από 15.300 παλετοθέσεις.
Σύμφωνα με τον κ. Δεσύλλα θα συμβάλει στην αύξηση της αποδοτικότητας της εταιρείας και θα οδηγήσει σε εξοικονόμηση περίπου 2 εκατ. ευρώ ετησίως.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr