Ωστόσο οι πωλήσεις του Οκτωβρίου αφορούν κατά 40% (2.068 Ι.Χ.) σε εταιρικά αυτοκίνητα και εκδόσεις πινακίδων σε αυτοκίνητα που δεν έχουν πωληθεί, πρακτική που ακολουθούν οι εταιρίες για να πιάσουν τους στόχους που τους έχουν θέσει τα εργοστάσια, αλλά και για να έχουν εκθεσιακά αυτοκίνητα.
Τα μικρά και οικονομικά αυτοκίνητα έχουν την τιμητική τους. Στην πρώτη θέση βρέθηκε η Opel με 607 αυτοκίνητα και ακολουθούν η Toyota με 594, η VW με 540, η Citroen με 521 και η Nissan με 303 πωλήσεις.
Σε ετήσια βάση οι πωλήσεις καινούριων Ι.Χ. καταγράφουν πτώση 40%, καθώς έχουν διατεθεί 50.646 νέα Ι.Χ. έναντι 84.254 οχημάτων το αντίστοιχο διάστημα του 2011. Αν βέβαια κανείς συγκρίνει τις πωλήσεις δεκάμηνου του 2012 με τις αντίστοιχες του 2010, η πτώση που καταγράφει η αγορά ξεπερνά το 62%.
Σημειώνεται ότι το μέτρο της απόσυρσης, που έδωσε μια μικρή ανάσα στην αγορά εκπνέει στις 20 Δεκεμβρίου, χωρίς να ξέρει κανείς εάν θα ανανεωθεί.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της Εναλλακτικής Διαχείρισης Οχημάτων Ελλάδος έως το τέλος Οκτωβρίου για ανακύκλωση έχουν «πάει» 48.957 Ι.Χ. εκ των οποίων τα 15.109 χωρίς το όφελος της απόσυρσης για τους κατόχους τους και 4.230 φορτηγά εκ των οποίων τα 1.695 δεν έχουν όφελος για τους πρώην κατόχους τους. Σε σχέση με το 2011 η απόσυρση παλαιών Ι.Χ. με όφελος κατά τη διαδικασία αντικατάστασής τους καταγράφει πτώση 22,1% στα Ι.Χ. και αύξηση 26,3% στα φορτηγά.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr