Όπως επισημαίνει η εταιρεία σε ανακοίνωσή της, στα πλαίσια του επιχειρηματικού της πλάνου, όπου επιλέγονται χώρες με προοπτικές υψηλών ρυθμών ανάπτυξης στην πλοήγηση, η Σαουδική Αραβία αποτελεί το επόμενο διεθνές της εγχείρημα μετά την Τουρκία, τη Χιλή και το Μαρόκο.
Για την είσοδό της στην αγορά της Σαουδικής Αραβίας, η MLS συνεργάστηκε με τον εγχώριο όμιλο επιχειρήσεων Zaki Farsi Group σε μία αμοιβαία αποκλειστική συνεργασία.
Συγκεκριμένα, για την ανάπτυξη του MLS Talk&Drive στα αραβικά, η Farsi GeoTech, εταιρεία του ομίλου Zaki Farsi Group, διέθεσε για πρώτη φορά τους χάρτες της στην MLS. Παράλληλα, ανέλαβε κατ' αποκλειστικότητα την αντιπροσώπευση και διανομή των πλοηγών MLS Talk&Drive, οι οποίοι θα φέρουν την εμπορική επωνυμία FarsiNav Talk & Drive.
Η πρώτη παραγγελία είναι 200.000 δολ. και η Farsi GeoTech έχει ήδη καταβάλλει προκαταβολή 60.000 δολ. Η έναρξη διάθεσης των προϊόντων της MLS στο καταναλωτικό κοινό της Σαουδικής Αραβίας αναμένεται εντός του 2012.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr