Επενδύσεις που θα πραγματοποιηθούν με τη μορφή είτε της σύμβασης παραχώρησης είτε της σύμπραξης ιδιωτών και Δημοσίου και σύμφωνα με τα σχέδια της κυβέρνησης με στόχο την ενίσχυση των εσόδων και τον εκσυγχρονισμό των υποδομών.
Σύμφωνα με τον υπουργό Ναυτιλίας, Κωστή Μουσουρούλη, στην πρώτη γραμμή του επενδυτικού
ενδιαφέροντος για συμβάσεις παραχώρησης βρίσκονται τα λιμάνια του Πειραιά και της Θεσσαλονίκης -θα δοθούν σε ιδιώτες Σταθμοί Εμπορευματοκιβωτίων και Car Terminal αλλά και προβλήτες κρουαζιέρας- όπως και λιμάνια της περιφέρειας, όπως το Κατάκολο, το Ηράκλειο, η Ρόδος, η Κως, η Κεφαλονιά.
Η κινεζική Cosco που εκμεταλλεύεται τον Σταθμό Εμπορευματοκιβωτίων (ΣΕΜΠΟ) του Πειραιά, ενδιαφέρεται σταθερά για τον ΣΕΜΠΟ της Θεσσαλονίκης.
Επίσης, σύμφωνα με πληροφορίες, δύο τουρκικοί επιχειρηματικοί όμιλοι με κύριο αντικείμενο τις κατασκευές εκδήλωσαν ενδιαφέρον για επενδύσεις και εκμετάλλευση λιμανιών, τουριστικών και εμπορικών με αιχμή το λιμάνι του Ρεθύμνου και μια μαρίνα στη Ρόδο.
Αυτή τη στιγμή στη δικαιοδοσία του ΤΑΙΠΕΔ βρίσκονται 35 λιμάνια και μαρίνες από το σύνολο των 800 που διαθέτει η Ελλάδα.
Ενδιαφέρον εκδηλώνεται και από Ινδούς επιχειρηματίες, όπως προκύπτει από πρόσφατη συνάντηση του υπουργού Ανάπτυξης Κ.Χατζηδάκη με τον πρεσβευτή της Ινδίας στην Ελλάδα.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr