Αναλυτικά, σύμφωνα με τα όσα ανέφερε χθές ο κ. Γιώργος Βογιατζάκης, Διευθυντής Ανάπτυξης και Δημοσίων Σχέσεων του ομίλου, η συμφωνία με το γαλλικό όμιλο θα πρέπει να λάβει τις σχετικές εγκρίσεις από τις αρμόδιες αρχές Ανταγωνισμού, διαδικασίες οι οποίες εκτιμάται ότι θα ολοκληρωθούν μέχρι το τέλος Ιουλίου.
Οσον αφορά την στρατηγική του ομίλου, πέραν των χαμηλών τιμών, μεγάλη έμφαση δίνεται στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας, δεδομένου ότι συνολικά η εν λόγω αγορά ακολουθεί, λόγω της κρίσης, ανοδικούς ρυθμούς στη χώρα μας- αρκεί να λάβει κανείς υπόψη ότι, σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία, το συνολικό μερίδιο των private label στην Ελλάδα αντιστοιχεί σε ένα 21- 22%.
Ειδικά για τον όμιλο Carrefour Mαρινόπουλος τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας αντιστοιχούν στο 30% σε αξία επί των πωλήσεων του ομίλου (ήτοι στα πέριξ του 1 δισ. ευρώ) και το 50% του συνολικού όγκου. Σύμφωνα με τον κ. Βογιατζάκη το 96% των προϊόντων αυτών κατασκευάζονται στην Ελλάδα. Ο τρίτος άξονας αφορά τα ελληνικά καινοτόμα προϊόντα από προμηθευτές από όλη την Ελλάδα, τα οποία, αν πάνε καλά στα ράφια των σούπερ μάρκετ του ομίλου θα υπάρχει η δυναότητα για εξαγωγές σε χώρες όπου δραστηριοποιείται η Carrefour.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr