Στο πλαίσιο της παροχής ολοκληρωμένων λύσεων νέας γενιάς, η Cyta προσφέρει στην επιχειρηματική αγορά την «cloud» υπηρεσία τηλεφωνικού κέντρου, με την οποία όλες οι λειτουργίες του τηλεφωνικού κέντρου της Επιχείρησης-Πελάτη βρίσκονται στο δίκτυο της Cyta, ενώ παρέχονται με αυξημένες δυνατότητες και νέα πλεονεκτήματα.
Πιο συγκεκριμένα, όπως αναφέρει η εταιρία, μέσω του δικτύου της Cyta η Επιχείρηση-Πελάτης απολαμβάνει όλες τις λειτουργίες ενός τηλεφωνικού κέντρου, χωρίς την ανάγκη εγκατάστασης αντίστοιχου εξοπλισμού στους χώρους της. Απαλλάσσεται δηλαδή πλήρως από την επένδυση σε δικές της τηλεπικοινωνιακές υποδομές και τη συντήρησή τους.
Επιπλέον, η χρήση της υπηρεσίας δεν περιορίζεται μόνο στην έδρα της επιχείρησης, αλλά επεκτείνεται στα υποκαταστήματα (εφόσον υπάρχουν), αλλά και όπου και να βρίσκεται ο επιχειρηματίας ή ο εργαζόμενος, αφού η νέα υπηρεσία επιτρέπει πρόσβαση από απόσταση, π.χ. από το σπίτι, το ξενοδοχείο ή οπουδήποτε βρίσκεται κάποιος, σαν να εργάζεται στο γραφείο.
Επιπρόσθετα, όλες οι ενδοεταιρικές κλήσεις, ακόμη και μεταξύ πολλαπλών σημείων παρουσίας μίας Επιχείρησης-Πελάτη, πραγματοποιούνται εντελώς δωρεάν. Ο Γενικός Διευθυντής της Cyta Ελλάδος, κ. Μιχάλης Αχιλλέως με αφορμή την διάθεση της νέας υπηρεσίας αναφέρει: «Με τα επιχειρηματικά προϊόντα της, η Cyta παρέχει νέες επιλογές στον Επιχειρηματία-Πελάτη, οι οποίες λαμβάνουν υπόψη και απαντούν στα μειονεκτήματα των συμβατικών λύσεων. Έτσι, οι επιχειρήσεις δεν είναι πια υποχρεωμένες, ειδικά σε δύσκολη περίοδο για τον επιχειρηματικό τομέα, να επιλέγουν οικονομικά ασύμφορες και ανελαστικές λύσεις βασισμένες σε παλαιότερες τεχνολογίες».
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr