Από τις παραπάνω πωλήσεις το 26% περίπου αφορά πωλήσεις επωνύμων προϊόντων Παπουτσάνης στο εσωτερικό και εξωτερικό, το 11% πωλήσεις προς τη ξενοδοχειακή αγορά, και το υπόλοιπο περίπου 63% παραγωγές τρίτων και βιομηχανικές πωλήσεις. Το 44% περίπου του ετήσιου κύκλου εργασιών αφορά εξαγωγές.
Το μικτό κέρδος της περιόδου ανήλθε σε 0,62 εκατ. ευρώ έναντι 0,46 εκατ. το πρώτο τρίμηνο του 2011, ενώ το αντίστοιχο μικτό περιθώριο κέρδους διαμορφώθηκε σε 18,9% για την τρέχουσα περίοδο έναντι 15,9% για το 2011. Σύμφωνα με την εταιρεία, η συνολική βελτίωση του μικτού κέρδους οφείλεται στην ανάπτυξη των πωλήσεων, την συνεχιζόμενη προσπάθεια μείωσης των γενικών βιομηχανικών δαπανών, και βελτιστοποίησης του προϊοντικού μίγματος.
Οι προ φόρων ζημιές μειώθηκαν σε 0,166 εκατ. ευρώ από 0,277 εκατ. ευρώ το πρώτο τρίμηνο του 2011, ενώ οι μετά φόρων ζημιές συρρικνώθηκαν σε 0,213 εκατ. ευρώ από 0,315 εκατ. ευρώ.
Τα αποτελέσματα προ φόρων, χρηματοδοτικών, επενδυτικών εξόδων και αποσβέσεων (EBIDTA) διαμορφώθηκαν σε κέρδη 0,264 εκατ. ευρώ έναντι κερδών 0,213 εκατ. ευρώ.
Εν τω μεταξύ, τα λειτουργικά έξοδα της εταιρίας (έξοδα διοίκησης και διάθεσης) μειώθηκαν από 0,681 εκατ. ευρώ σε 0,669 εκατ. ευρώ ήτοι κατά 1,8% σε σχέση με την προηγούμενη περίοδο.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr