Όπως δήλωσε ο πρόεδρος της Οργανωτικής Επιτροπής, κ. Νίκος Ματθαίος, η πρωτοβουλία αυτή συνίσταται στη διοργάνωση διαδραστικών εκδηλώσεων, στις οποίες ομιλητές είναι επιχειρηματίες, marketers, που έχουν οδηγήσει τις εταιρίες και τα προϊόντα τους στην κορυφή της επιτυχίας στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Άνθρωποι πρωταγωνιστές, οι οποίοι με όραμα, πάθος, στρατηγική και φιλοσοφία marketing, έχουν κατορθώσει οι μάρκες τους να αναγνωρίζονται και να επιτυγχάνουν σε κάθε σημείο του πλανήτη. Άνθρωποι πρεσβευτές της δημιουργικής Ελλάδας, της Ελλάδας της καινοτομίας, της εργατικότητας και της προκοπής. Ελληνικά brands που μας κάνουν όλους υπερήφανους!
Η επιτυχία τους σίγουρα δεν μπορεί να είναι ένα τυχαίο γεγονός, αλλά αποτέλεσμα μιας διαχρονικά συστηματικής και επίπονης εργασίας, είπε στο χαιρετισμό του ο πρόεδρος της Διοικούσας Επιτροπής του ΕΙΜ, κ. Μάρκος Φραγκουλόπουλος. Στην πρώτη εκδήλωση η κ. Νίκη Κουτσιανά, πρόεδρος της Apivita και ο κ. Άρης Κεφαλογιάννης, διευθύνων σύμβουλος της Gaea, αναφέρθηκαν στους παράγοντες που τους οδηγούν στην επιτυχία και οι οποίοι είναι οι εξής:
- Ισχυρή φιλοσοφία, όραμα, πάθος, μεράκι και αδιαπραγμάτευτες αρχές, ανεξαρτήτως συγκυριών
- Επιμονή και ασύλληπτη συνέπεια στην ιδεολογία της εταιρίας / brand
- Επιχειρηματικές / marketing κινήσεις αντίθετα στο ρεύμα, αντίθετα στα στερεότυπα και τις εδραιωμένες αντιλήψεις στις αντίστοιχες αγορές
- Ξεκάθαρο positioning (τοποθέτηση) της μάρκας σε κάθε κοινό, με έντονα στοιχεία διαφοροποίησης και καινοτομίας (out of the box thinking across the board)
- Iσχυρό branding, σε κάθε χώρα, σε κάθε κανάλι διανομής, σε κάθε γραμμή προϊόντος
- Προϊόντα πολύ υψηλής ποιότητας αλλά value for money όχι premium for premium
- Brands που πουλούν αξίες όχι χαρακτηριστικά προϊόντων
- Ουσιαστικές συνεργασίες με προμηθευτές, αμοιβαία επικερδείς σχέσεις (win to win), μοίρασμα αξίας, dual branding με ορισμένους distributors etc
- Κρίση ίσον ευκαιρία στην πράξη, επένδυση στην ανάπτυξη και στο αύριο
- Πραγματικό ενδιαφέρον για το περιβάλλον, εντάσσοντας τις δράσεις κοινωνικής υπευθυνότητας στον πυρήνα της κουλτούρας και των εργασιών του οργανισμού
- Σοβαρή επένδυση στους ανθρώπους τους και στην ανάπτυξή των ικανοτήτων τους
- Αγάπη για την Ελλάδα, την ιστορία της, τη φύση της, τον πολιτισμό της. Brands πρεσβευτές της Ελλάδας παντού στον κόσμο
- Περήφανοι για τις εταιρίες τους, τα προϊόντα τους, τις μάρκες τους, τους ανθρώπους τους
- Market drivers όχι Market driven
Μεγάλος χορηγός της εκδήλωσης ήταν η Hellas on line, χορηγοί η Interamerican και η Sprint. Χορηγοί επικοινωνίας η εφημερίδα Καθημερινή και τα περιοδικά Ad Business και Manager, χορηγοί διαδικτυακής επικοινωνίας τα Advertising.gr και Palo.gr, τηλεοπτικός χορηγός η τηλεόραση του SKI και το SBCTV και ραδιοφωνικός χορηγός το Grecian Echoes.
Apivita
• Η πρώτη εταιρία φυσικών καλλυντικών στην Ελλάδα το 1979 μπαίνει στην αγορά του ελληνικού φαρμακείου με ένα μαύρο σαπούνι από πρόπολη.
• Το 1995 η σειρά προσωπικών καλλυντικών «APIVITA personal» χαρακτηρίζεται από τον guru του Marketing Philip Kotler ως παγκόσμια καινοτομία στον αντίστοιχο χώρο.
• Tο 2012 λαμβάνει δίπλωμα ευρεσιτεχνίας για τη μέθοδο εκχύλισης της πρόπολης και τον ταυτόχρονο εγκλωβισμό των δραστικών συστατικών της σε θύλακες κυκλοδεξτρίνης, επιτυγχάνοντας έτσι ένα εκχύλισμα με ισχυρές αντιοξειδωτικές ιδιότητες.
Gaea
Το 2011 έλαβε τη Βράβευση «Ruban_d’ Honneur» στα European Business Awards, στην κατηγορία Import / Export, για την επιχειρηματική της αριστεία και καινοτομία, ξεχωρίζοντας ανάμεσα σε 15.000 εταιρίες από όλη την Ευρώπη.
• Παρουσίασε τα πρώτα κλιματικά ουδέτερα (Carbon Neutral) ελαιόλαδα παγκοσμίως, καθιστώντας τα την ίδια στιγμή ως το πρώτο Carbon Neutral καταναλωτικό προϊόν στην Ελλάδα το 2008.
• Λάνσαρε το concept του «μεζέ» στις διεθνείς αγορές, δίνοντας ταυτότητα στα επώνυμα, αυθεντικά ελληνικά προϊόντα.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr