Σύμφωνα με τους πρατηριούχους, οι καταναλωτές έσπευσαν από τις αρχές Απριλίου να γεμίσουν τις δεξαμενές τους και να «κερδίσουν» τους πρώτους μήνες της νέας σεζόν, η οποία θα ξεκινήσει με σημαντική αύξηση του φόρου.Φυσικά και οι εταιρείες έσπευσαν να προσαρμοστούν στα δεδομένα της αγοράς, επιδιδόμενες σε μπαράζ προσφορών και άτοκων δόσεων για να προσεγγίσουν πελάτες, καθώς πολλοί είναι εκείνοι που επιλέγουν να ζεσταθούν με εναλλακτικούς τρόπους, όπως τα κλιματιστικά. Για παράδειγμα η εταιρεία ΕΚΟ προσέφερε πρόγραμμα αγοράς με άτοκες δόσεις σε κατόχους της κάρτας Eurobank ενώ η εταιρεία ΒΡ με την κάρτα Bonus και 4 άτοκες δόσεις.
Εξετάζεται πάντως η χορήγηση επιδόματος θέρμανσης ώστε να μειωθεί η επιβάρυνση για τα ασθενέστερα εισοδηματικά στρώματα. Το υπουργείο Οικονομικών επεξεργάζεται σενάρια που προβλέπουν τη θέσπιση εισοδηματικών κριτηρίων και τον διαχωρισμό της χώρας σε τρεις ζώνες ώστε ανάλογα με τη μέση θερμοκρασία που επικρατεί σε κάθε ζώνη να προσδιοριστεί το ύψος του επιδόματος θέρμανσης.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr