Εντυπωσιακή ήταν η πορεία των οικονομικών μεγεθών της ΟΛΘ ΑΕ το 2011, κάτι που αποδεικνύει τη δυναμική που έχει το λιμάνι της Θεσσαλονίκης.
Τα κέρδη μετά από φόρους αυξήθηκαν κατά 96,90% σε 12.098.501 ευρώ, τα μικτά κέρδη κατά 40,30% σε 16.215.195 ευρώ, ενώ και τα προ φόρων κέρδη «έτρεξαν» με 65,025%, κλείνοντας στα 15.328.813 ευρώ.
Ειδικότερα για το 2011 η εικόνα της ΟΛΘ ΑΕ είναι η ακόλουθη:
Ο κύκλος εργασιών αυξήθηκε κατά 3,23%, καθώς διαμορφώθηκε στα 51.222.138 ευρώ, έναντι των 49.617.466 ευρώ του 2010. Η εξέλιξη αυτή οφείλεται στην αύξηση των πωλήσεων του Σταθμού Εμπορευματοκιβωτίων κατά 6,01%, στην αύξηση των πωλήσεων των λοιπών παροχών εξυπηρέτησης πλοίων και φορτίων κατά 5,35% και στην αύξηση των πωλήσεων του συμβατικού λιμένα κατά 0,35%.
Αντίθετα, μείωση παρουσίασαν οι πωλήσεις των οργανωμένων σταθμών αυτοκινήτων (πάρκινγκ) κατά 11,86%.
Στο επίπεδο της διακίνησης φορτίων, στο ΣΕΜΠΟ η αύξηση των κοντέινερς σε TEUs ήταν 8,27% έναντι του 2010.
Η διακίνηση φορτίων στο συμβατικό λιμάνι σημείωσε μείωση κατά 4,44% (4.207.359 τόνοι, έναντι 4.402.688 το 2010).
Η εταιρία μείωσε τα έξοδα της το 2011 συνολικά κατά 7,26%, εκ των οποίων το 12,85% οφείλεται στη μείωση των αμοιβών και εξόδων του προσωπικού λόγω εφαρμογής των νόμων 3833, 3845/2010 και 4024/2011, των διαφόρων εξόδων κατά 9,41% και των παροχών προς τρίτους κατά 3,03%.
Η διοίκηση θα προτείνει στη Γενική Συνέλευση των μετόχων τη διανομή μερίσματος 0,40 ευρώ ανά μετοχή για τη χρήση του 2011.
Σχολιάζοντας την οικονομική κατάσταση της ΟΛΘ ΑΕ ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εταιρίας Στέλιος Αγγελούδης δήλωσε:
«Ο δυναμισμός και οι προοπτικές του λιμανιού της Θεσσαλονίκης καταγράφονται απολύτως στα οικονομικά αποτελέσματα της ΟΛΘ ΑΕ για το 2011. Παρά την οικονομική κρίση που έχει επηρεάσει το σύνολο της πραγματικής οικονομίας, αλλά και το «πάγωμα» των τιμολογίων, η διαχείριση της διοίκησης αποδείχθηκε αποτελεσματική.»
» Άλλωστε η οικονομική ευρωστία του Οργανισμού είναι απαραίτητη προϋπόθεση για την εξέλιξη του λιμανιού, που απαιτεί σημαντικές επενδύσεις, ώστε να εξελιχθεί σε βασικό αναπτυξιακό βραχίονα όχι μόνο της Θεσσαλονίκης, αλλά και της ευρύτερης περιοχής.
Επίσης, σημαντικό πλεονέκτημα της ΟΛΘ ΑΕ είναι το υψηλό επίπεδο των εργαζομένων της εταιρίας, οι οποίοι παρά τις περικοπές αμοιβών που υπέστησαν όπως όλοι σχεδόν οι Έλληνες, εξακολούθησαν να δουλεύουν νυχθημερόν με αυταπάρνηση για να εξυπηρετήσουν τα φορτία.»
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr