Ειδικότερα, ο κύκλος εργασιών του ομίλου ανήλθε στα 91,2 εκατ. ευρώ, παρουσιάζοντας αύξηση 0,3%, σε σχέση με την προηγούμενη χρήση. Ο όμιλος κατάφερε να πετύχει αύξηση πωλήσεων, μέσω της ενίσχυσης της παρουσίας του στη διεθνή αγορά, ανεβάζοντας σημαντικά το ποσοστό συμμετοχής του εξωτερικού στο συνολικό τζίρο στο 68% από 55,3%.
Επίσης, η εταιρεία πέτυχε την περαιτέρω αύξηση της γεωγραφικής διασποράς του πελατολογίου της και συγκεκριμένα, δραστηριοποιήθηκε σε 75 χώρες έναντι 63, το 2010 και 57, το 2009, αύξηση από το 2009 (31,6%). Παράλληλα, αύξησε και τον αριθμό των πελατών της κατά 42%, σε σχέση με το 2010, κατά το οποίο η αντίστοιχη αύξηση, σε σχέση με το 2009, ήταν 37%. Περίπου το 17% της αξίας των εξαγωγών του 2011 προήλθε από νέο πελατολόγιο.
Το μικτό περιθώριο κέρδους του ομίλου διαμορφώθηκε στο 30,6%, μειωμένο σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο, που ήταν 33,8%.
Τα ενοποιημένα κέρδη προ φόρων ανήλθαν στα 2,4 εκατ. ευρώ από 5,8 εκατ. ευρώ, μειωμένα κατά 58,6%, σε σύγκριση με το 2010. Τα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA), διαμορφώθηκαν στα 6,1 εκατ. ευρώ έναντι 8,9 εκατ. ευρώ, το 2010, εμφανίζοντας μείωση 32,4%, ενώ τα κέρδη μετά από φόρους και δικαιώματα μειοψηφίας διαμορφώθηκαν σε 0,1 εκατ. ευρώ από 2,3 εκατ. ευρώ, το 2010.
Για το 2011, το διοικητικό συμβούλιο δεν προτίθεται να προτείνει τη διανομή μερίσματος.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr