Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr

Ο Όμιλος Folli Follie συμμετείχε στη διεθνή έκθεση ρολογιών και κοσμημάτων Baselworld, που έλαβε χώρα στη Βασιλεία της Ελβετίας από τις 8 έως τις 15 Μαρτίου. Ήταν η ένατη συνεχής χρονιά που η Folli Follie συμμετείχε στη γνωστή έκθεση και η πέμπτη για τη Links of London.
Τα δύο brands του Ομίλου, παρουσίασαν τις νέες συλλογές ρολογιών τους σε δημοσιογράφους, συνεργάτες και επισκέπτες από όλο τον κόσμο σε ένα εντυπωσιακό χώρο στο Hall of Desires της έκθεσης, όπου φιλοξενούνται τα κορυφαία brands από τον κλάδο του μοντέρνου ρολογιού.
Ο Όμιλος Folli Follie κέρδισε τις εντυπώσεις με ένα επιβλητικό stand δύο επιπέδων, συνολικής επιφάνειας σχεδόν 500 τετραγωνικών μέτρων. Μένοντας πιστός στην ταυτότητα του κάθε brand, ο Όμιλος Folli Follie, δημιούργησε ένα μοντέρνο και ξεχωριστό stand υψηλού design και αισθητικής, σε απόλυτη αρμονία με τη φιλοσοφία του.
Η νέα παγκόσμια καμπάνια της Folli Follie, με πρωταγωνίστρια τη γνωστή ηθοποιό και μοντέλο Gaile Lai, πρέσβειρα της Folli Follie παγκοσμίως, κατείχε περίοπτη θέση στο stand της Folli Follie, προσκαλώντας όλους τους επισκέπτες σε ένα ιδανικό σκηνικό μόδας. Το διαδραστικό βίντεο της Folli Follie από την νέα καμπάνια, το οποίο γυρίστηκε εξ ολοκλήρου στην Ελλάδα, ταξίδεψε όλους τους επισκέπτες της έκθεσης σε μια ειδυλλιακή καλοκαιρινή μέρα, προτρέποντας τους να ανακαλύψουν το προσωπικό τους στιλ μέσα από ένα μοναδικό «κυνήγι θησαυρού».
Ειδικά διαμορφωμένοι χώροι στο stand αναδείκνυαν με ιδανικό τρόπο τα εμβληματικά προϊόντα της Folli Follie προσελκύοντας, τόσο το ανδρικό, όσο και το γυναικείο κοινό. Εντυπωσιακές βιτρίνες ενθάρρυναν τους επισκέπτες να δουν τα νέα προϊόντα, ενώ ένας ειδικά διαμορφωμένος χώρος ήταν αφιερωμένος στην εμβληματική συλλογή Heart4Heart της Folli Follie, όπου κυριαρχούσε μια τεχνολογικά προηγμένη ψηφιακή πυραμίδα που προέβαλε το βίντεο της συλλογής.
Οι επισκέπτες υποδέχθηκαν με ενθουσιασμό τις νέες συλλογές της Folli Follie και με ενδιαφέρον ενημερώθηκαν για την νέα καμπάνια της Folli Follie με τίτλο «Crazy for Greece», μια μεγάλη παραγωγή που στόχο έχει την προβολή της Ελλάδας στο εξωτερικό.
Το stand της Links of London αυτή τη χρονιά ήταν ειδικά σχεδιασμένο για να τιμήσει την Λονδρέζικη κληρονομιά της μάρκας, στήνοντας ένα παραδοσιακό σκηνικό αγγλικής εξοχής στην καρδιά της έκθεσης Baselworld 2012. Με εντυπωσιακά δημιουργικά και αληθινά στοιχεία το σκηνικό μετέφερε τους επισκέπτες στα πάρκα του Λονδίνου. Γρασίδι, σεζλόνγκ, και όλα τα απαραίτητα για ένα αγγλικό πικ-νικ, περιβάλλονταν από εμβληματικά στοιχεία της παραδοσιακής αγγλικής εξοχής και προκάλεσαν ενθουσιασμό και θετικά σχόλια από όλους τους επισκέπτες.
Σε συνέχεια της επιτυχημένης καμπάνιας για Φθινόπωρο/ Καλοκαίρι 2011 της Links of London, και σε αυτή την καμπάνια πρωταγωνιστούν τα προϊόντα της εταιρείας φωτογραφημένα σε λονδρέζικα σκηνικά. Νέες προσθήκες αποτέλεσαν τα σπορ ρολόγια της συλλογής Chicane, που κατείχαν πρωταγωνιστική θέση στο stand της Links of London. Ψηφιακές οθόνες πρόβαλαν εικόνες από βασικά προϊόντα και η καμπάνια αναδεικνυόταν μέσα από ειδικές προθήκες.
Το βίντεο περιλάμβανε εικόνες από τις συλλογές Effervescence και Sweetie καθώς και από τις βασικές νέες συλλογές ρολογιών. Η Links of London παρουσίασε, επίσης, τις προσθήκες σε κάποιες από τις πιο γνωστές συλλογές ρολογιών της μάρκας, όπως οι Driver, Noble, Chicane, Sweetie και Effervescence Star.
Χιλιάδες επισκέπτες είχαν την ευκαιρία να θαυμάσουν τις νέες συλλογές ρολογιών της Folli Follie και της Links of London που αποτελεί μέλος τους Ομίλου Folli Follie από το 2006.
Σημειώνεται ότι η Links of London αποτελεί τον Επίσημο Κατασκευαστή Κοσμημάτων για τους Ολυμπιακούς Αγώνες Λονδίνο 2012