Αύξηση κατά 52% κατέγραψε ο όγκος των πωλήσεων, μέσω διαδικτύου, της Ηλεκτρονικής Αθηνών, το 2011, ενώ, όπως αναφέρει η εταιρεία, οι πωλήσεις αφορούσαν σε 2.876 κωδικούς προϊόντων.
Λαμβάνοντας υπόψη την υπάρχουσα οικονομική κατάσταση, η Ηλεκτρονική ανανεώνει συνεχώς το ηλεκτρονικό κατάστημα με ολοένα και περισσότερα νέα προϊόντα και προσφέρει τη δυνατότητα να επωφεληθεί ο καταναλωτής από τις συχνές ειδικές προσφορές. Ειδικότερα, η εταιρεία έχει προχωρήσει σε ενέργειες, όπως τα "internet day" και "best price internet weekend", που παρέχουν στους καταναλωτές μία μεγάλη γκάμα προϊόντων σε εξαιρετικά ελκυστικές τιμές.
Όπως διευκρινίζει, η online παρουσία της Ηλεκτρονικής ενισχύεται και από την παρουσία στα social media, που αποκτούν ολοένα και μεγαλύτερη δύναμη και αποδοχή ανάμεσα στους χρήστες του διαδικτύου. Μέσω των
facebook,
twitter, αλλά και blog προσφορών, όπως το dealz.gr και prosfor.es, τα προϊόντα της εταιρείας γίνονται διαθέσιμα σε ένα ευρύ φάσμα καταναλωτών, οι οποίοι επιλέγουν πλέον το διαδίκτυο για τις αγορές τους.
Ακολουθήστε το reporter.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr