Ακολουθήστε το reporter.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr
1. η αύξηση των πωλήσεων στο σύνολο του έτους σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά
2. η δημιουργικότητα και η καινοτομία που επέδειξαν
3. το λανσάρισμα νέων, επιτυχημένων προϊόντων
4. η συνέπεια, ανταπόκριση, ευελιξία και προσαρμοστικότητα τους όσον αφορά στη συνεργασία
5. η ποιότητα των προϊόντων τους και
6. η δημιουργία και εφαρμογή κατάλληλων προωθητικών ενεργειών
Φέτος, βραβεύτηκαν o διεθνούς φήμης Οίκος Αρωμάτων & Καλλυντικών «Chanel» και η ελληνική εταιρεία «Ούζο Πλωμαρίου Ισιδώρου Αρβανίτου», που διακρίθηκαν για την αποτελεσματική στρατηγική προσέγγιση τους και τις εξαιρετικές επιδόσεις τους, σε μία περίοδο που η δημιουργικότητα και η καινοτομία είναι ο μοναδικός δρόμος προς την επιτυχία.
Το 2011, η Chanel, ένα από πλέον αναγνωρίσιμα brands παγκοσμίως, κατάφερε να πετύχει αύξηση 11,53% συνολικά, σε αφορολόγητες και φορολογημένες πωλήσεις και ξεχώρισε για τη συνέπεια, τη δημιουργικότητα των προωθητικών ενεργειών και τον τρόπο προβολής των προϊόντων της. Το βραβείο για τη Chanel παρέλαβε από την κα Καίτη Κουτσολιούτσου, Αντιπρόεδρο του Ομίλου Folli Follie,.ο κ. Herve Ducros, Area Director. Στο χαιρετισμό του, ανέφερε μεταξύ άλλων: «Δεν μπορώ να ξεχάσω και να μην αναφέρω ότι ο κύριος Βελέντζας τιμήθηκε με το βραβείο του Ηγέτη Ποιότητας, για το 2011. Όταν λαμβάνεις ένα τόσο σημαντικό βραβείο, σημαίνει ότι η εταιρεία στην οποία εργάζεσαι δίνει μεγάλη έμφαση στις σχέσεις ποιότητας μεταξύ των υπαλλήλων και των πελατών. Σήμερα, μπορώ να επιβεβαιώσω ότι διακρίνουμε την ποιότητα αυτή στον τρόπο που τα Hellenic Duty Free Shops λειτουργούν καθημερινά.» Και συνέχισε «Θα χρησιμοποιήσω τη φράση της Coco Chanel “Δεν μοιάζω με κανέναν, αυτό είναι το μυστικό της επιτυχίας μου”. Πιστεύω, ότι η εταιρεία Καταστήματα Αφορολογήτων Ειδών δεν είναι σαν καμία άλλη εταιρεία και αυτό εξηγεί την επιτυχία σας.»
Με το Ούζο Πλωμάρι, ο επιτυχημένος επιχειρηματίας και εμπνευστής του, κ. Νίκος Καλλογιάννης, κατάφερε το 2011, να αναδείξει ένα καθαρά τοπικό προϊόν σε ένα brand διεθνούς εμβέλειας και να αναβαθμίσει την κατηγορία του ούζου, η οποία για μια μεγάλη περίοδο θεωρείτο παρωχημένη. Κατά την ομιλία του ευχαρίστησε τον κ. Δημήτρη Κουτσολιούτσο, Πρόεδρο του Ομίλου Folli Follie, με τον οποίο τους ενώνει μία φιλία πολλών ετών, κοινό όραμα και αγάπη για αυτό που δημιουργούν, καθώς και τα Hellenic Duty Free Shops για τη σημερινή διάκριση. Ο κ. Κουτσολιούτσος ανέφερε χαρακτηριστικά: «Με τον Νίκο μας ενώνει μία φιλία πενήντα χρόνων. Είμαι πολύ χαρούμενος που βραβεύω σήμερα έναν εξαιρετικό φίλο και έναν επιτυχημένο επαγγελματία.»
Όπως επισήμανε ο κ. Γιώργος Βελέντζας Αν/τής Διευθύνων Σύμβουλος & Γενικός Διευθυντής του Ομίλου Folli Follie, «Οι συνεργάτες - προμηθευτές αποτελούν την κινητήριο δύναμη προκειμένου τα HELLENIC DUTY FREE SHOPS να προσφέρουν καινοτόμα, ξεχωριστά προϊόντα σε απόλυτα ανταγωνιστικές τιμές. Αυτή η εκδήλωση αποτελεί ένα ευχαριστώ προς τους συνεργάτες μας για τη μακροχρόνια και ουσιαστική συνεργασία τους, καθώς και ένα κάλεσμα για να συνεχίσουν να υποστηρίζουν την εμπορική πολιτική και τα νέα αναπτυξιακά σχέδια της εταιρείας».
Φωτογραφία: Απεικονίζονται (από αριστερά προς τα δεξιά) οι κ.κ. Herve Ducros, Area Director Chanel - Καίτη Κουτσολιούτσου, Αντιπρόεδρος Ομίλου Folli Follie - Νίκος Καλογιάννης, Πρόεδρος Ποτοποιίας Πλωμαρίου Ισίδωρου Αρβανίτου - Δημήτρης Κουτσολιούτσος, Πρόεδρος Ομίλου Folli Follie - Γιώργος Βελέντζας, Αναπληρωτής Διευθύνων Σύμβουλος & Γενικός Διευθυντής Ομίλου Folli Follie