Ακολουθήστε το reporter.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr
Σύμφωνα με τα διαθέσιμα στοιχεία για το παρελθόν έτος, η Electronet βελτίωσε τα μερίδια αγοράς σε όλες τις επιμέρους κατηγορίες.
Σε ό,τι αφορά τα οικονομικά της στοιχεία, ο κύκλος εργασιών μειώθηκε κατά 14% και διαμορφώθηκε στα 74 εκατ. ευρώ έναντι 86 εκατ. ευρώ το 2010. Για το σύνολο της αγοράς, η πτώση κινείται στα επίπεδα του 20%.Βέβαια να σημειωθεί ότι ο τζίρος δεν είναι συγκρίσιμος με τις άλλες αλυσίδες, δεδομένου ότι οι υπόλοιπες αλυσίδες αναφέρονται σε λιανικές πωλήσεις, ενώ η Electronet σε χονδρικές. Ο τζίρος σε απόλυτα συγκρίσιμα επίπεδα της Electronet για το 2011 εκτιμάται ότι διαμορφώθηκε στα 120 εκατ. ευρώ.
Τα κέρδη της για το 2011 εκτιμάται ότι διαμορφώθηκαν στα 500 χιλ. ευρώ, επίπεδο που είναι ελαφρά υψηλότερο από αυτό του 2010. Η μικρή αύξηση της κερδοφορίας οφείλεται αποκλειστικά στη δραστική μείωση των δαπανών που έφτασε το 20%, χωρίς να μειωθεί η απασχόληση.
Αξιοσημείωτο είναι ότι από τις μεγάλες αλυσίδες που δραστηριοποιούνται στην αγορά των ηλεκτρικών (Dixon, Media Markt, Ηλεκτρονική), η Electronet διαθέτει μηδενικό δανεισμό, κάτι που της επιτρέπει να έχει περιθώρια κινήσεων με τους προμηθευτές της, ενώ διατηρεί χαμηλά επίπεδα χρηματοοικονομικών εξόδων.
Η στρατηγική της Electronet το 2012 είναι:
- η επικέντρωση σε συμφέρουσες εμπορικές σχέσεις για τα μέλη της με προμηθευτές.
- η εξασφάλιση ελκυστικών και υψηλής προστιθέμενης αξίας προϊόντων για τα μέλη και τον τελικό πελάτη.
- η αναβάθμιση του προϊόντικού της μείγματος με προϊόντα υψηλής τεχνολογίας.
- η επιλεκτική ανάπτυξη του φορέα με την ένταξη νέων φερέγγυων μελών.
- η περεταίρω μείωση των δαπανών της.
- η αναβάθμιση και η παραπάνω ανάπτυξη του www.electronet.gr.
Συγκριτικά πλεονεκτήματα που θα επιτρέψουν τα παραπάνω είναι:
- Η σημαντική παρουσία και γνώση της τοπικής κοινωνίας από τις επιχειρήσεις-μέλη της.
- Η παροχή υπηρεσιών υψηλής προστιθέμενης αξίας στον τελικό καταναλωτή.
- Η διαθεσιμότητα προϊόντων από τους σημαντικότερους προμηθευτές ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών.
- Η συστηματική έντυπη, τηλεοπτική και διαδικτυακή προβολή της.