Ακολουθήστε το reporter.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr
Σημειώνεται ότι το τελευταίο διάστημα η πατρινή εταιρία αναψυκτικών Λουξ Μαρλαφέκας, έχει αναρριχηθεί στη δεύτερη θέση στην κατηγορία των αναψυκτικών all flavors, εκτοπίζοντας έναν πολυεθνικό κολοσσό, την Pepsico.
Η επιτυχία αυτή της επιχείρησης αναψυκτικών, εν μέσω βαθιάς οικονομικής κρίσης που βιώνει η ελληνική αγορά, δεν είναι η μοναδική, καθώς κόντρα σε μια πτωτική αγορά η εταιρία συνεχίζει να αναπτύσσει όχι μόνο το μερίδιό της, το οποίο έχει φθάσει στο 15,5%, αλλά και τις πωλήσεις της, που καταγράφουν αύξηση της τάξεως του 10% - 15%.
Την ίδια ώρα, στα σχέδιά της είναι και η είσοδός το 2012 στην αγορά του εμφιαλωμένου νερού και στο πλαίσιο αυτό βρίσκεται σε τελικό γύρο διαπραγματεύσεων για την αξιοποίηση πηγών, προκειμένου να κατασκευαστεί η νέα μονάδα στην Πελοπόννησο.
Το επενδυτικό πλάνο της δεν σταματά εδώ, καθώς υπάρχει και η επένδυση για τη δημιουργία καινοτόμων αναψυκτικών στο Αίγιο, ύψους 33 εκατ. ευρώ, που έχει ενταχθεί στον παλαιό αναπτυξιακό νόμο.
Για την υλοποίηση της συγκεκριμένης επένδυσης, και με δεδομένο ότι η αγορά έχει στερέψει από τραπεζικό χρήμα, η διοίκησή της βρίσκεται σε επαφές με Έλληνες και ξένους επενδυτές.