Ακολουθήστε το reporter.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr
Τα Κέρδη προ Φόρων και Τόκων (EBIT), από συνεχιζόμενες δραστηριότητες αναμένεται να διαμορφωθούν στα 18,20 εκατ. ευρώ από 17,55 εκατ. ευρώ που ήταν το 2010, ενώ τα Κέρδη προ Φόρων, αντίστοιχα, προβλέπεται να ανέλθουν στα 16,90 εκατ. ευρώ το 2011, από 16,76 εκατ. ευρώ που ήταν το 2010.
Όσον αφορά τις προβλέψεις και κινήσεις του Ομίλου για το 2011, ο κ. Ροζακέας τόνισε ότι εν μέσω του ανταγωνιστικού επιχειρηματικού περιβάλλοντος, ο Όμιλος συνεχίζει να δίνει έμφαση στο να εναρμονίσει την κοστολογική δομή του με τα αναμενόμενα έσοδα, ενώ παραμένει επικεντρωμένος στους κύριους στρατηγικούς άξονες που ακολουθεί και που συνίστανται σε οργανική ανάπτυξη στις βασικές δραστηριότητες και έμφαση στα ιδιοπαραγόμενα προϊόντα, ανάπτυξη των υπαρχόντων μεριδίων αγοράς των ιδιοπαραγόμενων προϊόντων, συνεχή παρακολούθηση των εξελίξεων στις οικονομίες των χωρών δραστηριοποίησης του Ομίλου και προσαρμογή του στις εκάστοτε νέες συνθήκες καθώς και έμφαση στην διερεύνηση πιθανών στόχων για εξαγορά, που να διαθέτουν ικανά μερίδια αγοράς, κερδοφορία και δομή δαπανών που επιτρέπει την όσο το δυνατόν μεγαλύτερη άσκηση συνεργιών μετά την εξαγορά.
Κατά την διάρκεια της παρουσίασης σχολιάστηκαν τα οικονομικά αποτελέσματα του Ομίλου για την χρήση του 2010 και αναπτύχθηκαν η στρατηγική του Ομίλου καθώς και οι εκτιμήσεις της Διοίκησης για τα οικονομικά μεγέθη του 2011.
Όπως ανέφερε ο κ. Ροζακέας, οι ενοποιημένες πωλήσεις του Ομίλου Σαράντη παρουσίασαν αύξηση σε σχέση με το 2009, ενώ τα κέρδη ανά μετοχή από συνεχιζόμενες δραστηριότητες ήταν σε συμφωνία με τις εκτιμήσεις της διοίκησης.
Τα οικονομικά αποτελέσματα του 2010 του ομίλου αντανακλούν την κάμψη της αγοράς. Εντούτοις η υστέρηση των πωλήσεων της μητρικής αντισταθμίστηκε στο μεγαλύτερο μέρος της από την αύξηση των πωλήσεων των θυγατρικών, οι οποίες αύξησαν σημαντικά το ποσοστό συμμετοχής τους τόσο ως προς τις πωλήσεις όσο και ως προς τα κέρδη του ομίλου.
Παρά την αύξηση των πωλήσεων σε σχέση με το 2009, η αύξηση του κόστους παραγωγής λόγω αύξησης των τιμών των πρώτων υλών, οι αυξημένες δαπάνες διαφήμισης και προώθησης σε συνδυασμό με τις δαπάνες για την γενικότερη μείωση των λειτουργικών εξόδων, επηρέασαν σημαντικά την κερδοφορία του ομίλου. Για τους λόγους αυτούς η πώληση της συμμετοχής στην Κ. Θεοδωρίδης κρίθηκε επιβεβλημένη στην παρούσα συγκυρία.
Ιδιαίτερη αναφορά έγινε επίσης στην αύξηση που παρουσίασαν τα ιδιοπαραγόμενα προϊόντα τα οποία ενίσχυσαν περαιτέρω την συνεισφορά τους στις συνολικές πωλήσεις, καθώς και στις ισχυρές ταμειακές ροές και τον χαμηλό δανεισμό του Ομίλου που συμβάλλουν στην ισχυρή οικονομική θέση του.