Παράλληλα, στον τομέα της βελτίωσης της εξυπηρέτησης των πελατών, η ΕΠΑ Αττικής διεύρυνε περαιτέρω το δίκτυο εξουσιοδοτημένων συνεργατών της -μέσω του οποίου επέλεξε να εξυπηρετηθεί το 56% των νέων καταναλωτών το 2010- αριθμώντας πλέον 68 σημεία ολοκληρωμένης εξυπηρέτησης σε όλη την Αττική. Στην ίδια κατεύθυνση, η εταιρεία εκσυγχρόνισε τις λειτουργίες της εφαρμόζοντας νέες τεχνολογίες, όπως η τηλε-μέτρηση κατανάλωσης σε όλους τους μεγάλους εμπορικούς και βιομηχανικούς πελάτες, ενώ αντίστοιχα οι διαδικασίες σύνδεσης με το δίκτυο έγιναν αμεσότερες και ταχύτερες. Αυτό άλλωστε αποδεικνύει ο βαθμός ικανοποίησης καταναλωτή, ο οποίος κινείται σε ιδιαίτερα υψηλά επίπεδα, σύμφωνα με σχετική έρευνα*, με το 86% των ερωτηθέντων να δηλώνουν ικανοποιημένοι από την ΕΠΑ Αττικής και το 96% να δηλώνει ικανοποίηση από τη χρήση του φυσικού αερίου.
Τέλος, το 2010, η ΕΠΑ Αττικής εστίασε περαιτέρω στην ενίσχυση της δυναμικότητας του δικτύου της, την κάλυψη της ζήτησης και την υποστήριξη της αύξησης της κατανάλωσης, κυρίως στις περιοχές του κέντρου της Αθήνας, ανταποκρινόμενη έτσι επιτυχώς στον στόχο της διαρκούς αναβάθμισης του δικτύου της.
Συνολικά, σε δίκτυο που εκτείνεται σε 3.000 χλμ, περισσότεροι από 230.000 οικιακοί καταναλωτές, 5.300 επαγγελματίες, 400 μεγάλοι εμπορικοί και βιομηχανικοί πελάτες απολαμβάνουν σήμερα τα οφέλη της χρήσης του φυσικού αερίου. Επιπρόσθετα, 1.300 σχολεία και δημόσια κτίρια, μεγάλα νοσοκομεία και ξενοδοχεία του λεκανοπεδίου είναι συνδεδεμένα με το δίκτυο φυσικού αερίου, αντανακλώντας ουσιαστικά την τάση της αγοράς να υιοθετεί λύσεις οικονομικές και αποδοτικές ιδιαίτερα στο πλαίσιο της δύσκολης οικονομικής κατάστασης και των υψηλών εξόδων θέρμανσης.
Όσον αφορά τους στόχους της εταιρείας για το 2011, η ΕΠΑ Αττικής θα συνεχίσει να εστιάζει στην αύξηση της διείσδυσης σε ενεργοβόρα κτίρια μέσω ελκυστικών πακέτων χρηματοδότησης και σημαντικών εκπτώσεων στα τέλη σύνδεσης καθώς και στην ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας του προσφερόμενου αγαθού, στοχεύοντας σε αύξηση του κύκλου εργασιών κατά 35% και επίτευξη κέρδους προ φόρων 10 εκατ. ευρώ.
Ο κ. Χρήστος Μπαλάσκας, Γενικός Διευθυντής της ΕΠΑ Αττικής, υπογράμμισε: «Η ΕΠΑ Αττικής κατάφερε σε μια δύσκολη χρονιά να κινηθεί θετικά σχεδόν σε όλους τους δείκτες, κυρίως όμως στο δείκτη ικανοποίησης καταναλωτών, που αποτελεί για εμάς τη μεγαλύτερη επιβράβευση των προσπαθειών μας. Παρά την αρνητική οικονομική συγκυρία, εκτιμούμε ότι και το 2011 θα αποτελέσει χρονιά ανάπτυξης για την εταιρεία και το φυσικό αέριο, το οποίο θα συνεχίσει να αποτελεί την πιο ανταγωνιστική λύση στο πεδίο της ενέργειας για τα νοικοκυριά και τις επιχειρήσεις της Αττικής».
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr