Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, «ο ΟΤΕ εξάντλησε όλα τα περιθώρια συνεννόησης με την εταιρεία Telepassport για μεγάλο χρονικό διάστημα, πέραν του εξαμήνου, χωρίς η τελευταία να ανταποκριθεί στις υποχρεώσεις της. Ο ΟΤΕ κάλεσε επανειλημμένα την εταιρεία Telepassport για την αποπληρωμή των αναγνωρισμένων από την ίδια οφειλών της και προέβη έγκαιρα σε όλες τις απαιτούμενες ενημερώσεις. Επιπλέον, ενημέρωσε και την Ρυθμιστική Αρχή σχετικά με τη δυσχερή οικονομική θέση της εν λόγω εταιρείας και τον πιστωτικό κίνδυνο που διατρέχει ο ΟΤΕ».
Σημειώνεται ότι οι συνδρομητές της εταιρείας μπορούν ακόμη να πραγματοποιούν και να δέχονται κλήσεις. Επίσης, οι τηλεφωνικές συνδέσεις της εταιρείας μέσω LLU και οι συνδέσεις για μεταφορά δεδομένων (π.χ. ADSL) λειτουργούν κανονικά και δεν επηρεάζονται καθόλου από την παραπάνω διακοπή.
Εξάλλου, όλοι οι συνδρομητές της εταιρείας μπορούν να πραγματοποιούν κλήσεις μέσω οποιουδήποτε άλλου αδειοδοτημένου παρόχου επιθυμούν, προσθέτοντας πριν από τον αριθμό που θέλουν να καλέσουν τον τετραψήφιο κωδικό επιλογής που αντιστοιχεί στον κάθε πάροχο, συμπεριλαμβανομένου και του ΟΤΕ.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr