Η μεν Sprider, που είναι και εισηγμένη στο Χρηματιστήριο Αθηνών με 107 καταστήματα λιανικής πώλησης (87 στην Ελλάδα και 20 σε Βουλγαρία, Ρουμανία, Πολωνία, Κύπρο) εμφάνισε το χειρότερό της τρίμηνο - σε επίπεδο καθαρού αποτελέσματος (bottom line) και κερδών προ φόρων τόκων και αποσβέσεων (Ebitda) - την τελευταία διετία. Ο όμιλος ήταν ζημιογόνος κατά το ποσό του 1,405 εκατ. ευρώ στο γ' τρίμηνο 2009 που αποτελεί το χειρότερο μετά το τέλος του 2007.
Η διοίκηση παρά το ότι διαφήμισε περισσότερο τα προϊόντα της και «έριξε» τις τιμές εντούτοις η ζήτηση δεν ενεργοποιήθηκε από την πλευρά των καταναλωτών. Και δεν μεταφράστηκε σε αύξηση των πωλήσεων παρότι λειτουργούσαν 107 καταστήματα, δηλαδή κατά 10 περισσότερα από πέρυσι (97 ήταν στο τέλος του γ' 3μήνου 2008).
Η εταιρεία ξόδευσε 18,411 εκατ. για την προώθηση των προϊόντων της ή 12% περισσότερα από ότι στο γ' τρίμηνο του 2008, αλλά τα έσοδα παρέμειναν στα ίδια επίπεδα. Ηταν 35,934 εκατ. ευρώ στο γ' τρίμηνο 2009 από 35,74 εκατ. ευρώ στο γ' τρίμηνο 08.
Κάποιος μπορεί να πει πως η συγκεκριμένη περίοδος (Ιούλιος, Αύγουστος, Σεπτέμβριος) είναι εποχιακά η χειρότερη στη διάρκεια του έτους, για τις εταιρείες λιανικής πώλησης ρούχων. Αυτό είναι αλήθεια.
Ομως η πτώση των εσόδων στο γ' 3μηνο του 2009 έναντι του β' τριμήνου του ίδιου έτους ανήλθε σε 20% όταν πέρυσι ήταν η μισή δηλαδή 10% και αναλογούσε σε λιγότερα σημεία πώλησης. Σε ότι αφορά το αντικείμενα του πόθου, τα αυτοκίνητα της Porsche, η αντιπροσωπεία διαφημίζει ότι τα προσφέρει με όφελος από 9.000 μέχρι 25.000 ευρώ.
Και κάνει προσφορές και σε μεταχειρισμένα.
Χρ. Ιωάννου
[email protected]
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr