Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr
![Reporter.gr on Google News](/images/google%20news/reporter%20news%20300x100.png)
Τελευταίο κρούσμα σε αυτή την κούρσα των προσφορών, αποτελεί η κίνηση της ΕΚΟ, η οποία προσφέρει μέχρι το τέλος του μήνα εκπτώσεις σε όσους προμηθεύονται βενζίνη από τα πρατήριά της για την αγορά ελαστικών.
Συγκεκριμένα η ΕΚΟ δίνει στους καταναλωτές, μαζί με την αγορά βενζίνης, κουπόνια, οι οποίοι στη συνέχεια αποστέλλοντας ένα γραπτό μήνυμα κόστους 0,3 ευρώ μπορεί να κερδίσουν έκπτωση από 80 έως 480 ευρώ για την αγορά ελαστικών συγκεκριμένης μάρκας. Ταυτόχρονα ο καταναλωτής συμμετέχει σε κληρώσεις για δωρεάν ελαστικά καθώς και για ένα αυτοκίνητο.
Από την πλευρά της η Shell συνεχίζει την εκπτωτική της πολιτική μέσω επιστροφής χρημάτων για τους πελάτες της που χρησιμοποιούν την κάρτα της, ενώ η BP εντείνει την διαφημιστική της καμπάνια συνεχίζοντας τη διανομή δώρων (ποτήρια) με κάθε γέμισμα 25 λίτρων.
Η μάχη των μεριδίων
Πίσω από τις κινήσεις αυτές των εταιρειών κρύβεται η ανάγκη τους να διατηρήσουν τα μερίδιά τους στη σκακιέρα της αγοράς. Οι τέσσερις πρώτοι της αγοράς, οι ΕΚΟ, BP, Shell και Avin, εμφανίζονται να έχουν χάσει μερίδια αγοράς στην αμόλυβδη βενζίνη. Ακριβώς αυτά τα μερίδια που χάθηκαν από τους «μεγάλους», τα «μοιράζονται» δέκα μεσαίες ή μικρές εταιρείες εμπορίας μεταξύ των οποίων η Aegean, η Elin, η Revoil, η ΕΤΕΚΑ, η Silkoil και η Cyclon.
Με άλλα λόγια οι μεγάλοι του κλάδου που ακολούθησαν πολιτική υψηλών τιμών, βλέπουν τα μερίδιά τους να «ροκανίζονται» με πιο χαρακτηριστικό παράδειγμα αυτό της BP η οποία χάνει κάτι περισσότερο από το 14% του μεριδίου της. Αντίθετα οι απώλειες για τις λιγότερο «ακριβές» ΕΚΟ και Shell είναι μικρότερες.
Ο Ενεργειακός
[email protected]