Τα μικτά κέρδη της Εταιρίας στο α εξάμηνο του 2009 διαμορφώθηκαν στα 2,33 εκατ. ευρώ έναντι 3,00 εκατ. ευρώ στο α εξάμηνο 2008, μειωμένα κατά 22,3%, αφενός λόγω της μείωσης των πωλήσεων και αφετέρου λόγω της υποχώρησης του περιθωρίου μικτού κέρδους.
Οι πωλήσεις της Εταιρίας στο α εξάμηνο του 2009 ανήλθαν σε 11,10 εκατ. ευρώ έναντι 11,80 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη περσινή περίοδο, μειωμένες κατά 5,9%.
Αναφερόμενοι σε αξίες, ανοδικά κινήθηκαν οι κατηγορίες των λευκών συσκευών (+9,7%), και της πληροφορικής/αυτοματισμού (+5,3%), ενώ πτωτικά κινήθηκαν τα προϊόντα κλιματισμού (-41,2%) και οι μαύρες συσκευές (-13,4%). Οι μικροσυσκευές διατηρήθηκαν στα περσινά επίπεδα.
Η μείωση των πωλήσεων οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στην αρνητική οικονομική συγκυρία (επιβράδυνση των ρυθμών ανάπτυξης, αύξηση της ανεργίας, συρρίκνωση του διαθέσιμου καταναλωτικού εισοδήματος, μείωση της καταναλωτικής εμπιστοσύνης), αλλά και τον περιορισμό της πιστωτικής επέκτασης προς τα νοικοκυριά. Οι παράγοντες αυτοί επηρέασαν αρνητικά τη ζήτηση για προϊόντα που εμπορεύεται η Εταιρία και η επίδρασή τους έγινε ιδιαίτερα αισθητή στο β τρίμηνο του έτους, οδηγώντας σε μείωση της ζήτησης καταναλωτικών ειδών.
Κύριος στόχος και επιδίωξη της Εταιρίας για το 2009 είναι η ισχυροποίηση της θέσης της στον κλάδο των ηλεκατ. ευρώ τρικών ειδών και η βελτίωση των οικονομικών της μεγεθών. Στο πλαίσιο αυτό πρόσφατα ξεκατ. ευρώ ίνησε η λειτουργία του τρίτου καταστήματος της ΕΙΚΟΝΑ ΗΧΟΣ ΑΕΕ στην Αττική, στην Νέα Μάκρη και η λειτουργία του δεύτερου καταστήματος στην Λάρισα. Πλέον, η αλυσίδα ΕΙΚΟΝΑ ΗΧΟΣ ΑΕΕ απαριθμεί εννέα καταστήματα.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr