Ο διαγωνισμός διεξήχθη σε δύο φάσεις. Στην πρώτη φάση της προεπιλογής, η J&P-ΑΒΑΞ Α.Ε. προεπιλέχθηκε και διεκδίκησε το έργο μόνη της έχοντας ως αντιπάλους πολύ σημαντικά ονόματα του διεθνούς κατασκευαστικού δυναμικού, όπως οι εταιρείες: MOTTA - ENGIL S.A., STRABAG Sp. z o. o., BUDIMEX DROMEX S.A., BILFINGER BERGER POLSKA S.A - MOSTY S.A, MOSTOSTAL WARSZAWA S.A - ACCIONA S.A., P.B.D.i.M z o. o. - MOSTY LODZ S.A., TEERAG - ASDAG PORR TECHNOBAU, SKANSKA S.A., DRAGADOS S.A (spain), EUROVIA POLSKA S.A. - WARBUD S.A. - S.S.Z. S.A., MSF S.A - IMB - PODBESKIDZIE DROGBUD, DTP TERRASSEMENT S.A. Στη δεύτερη φάση του μειοδοτικού διαγωνισμού η J&P-ΑΒΑΞ Α.Ε. μειοδότησε και ανακηρύχθηκε Ανάδοχος του Εργου.
Ο δρόμος βρίσκεται στην ανατολική πλευρά της Βαρσοβίας και θα αποτελέσει τμήμα του Αυτοκινητόδρομου S-8, ο οποίος συνδέει τo Βρότσλαβ με το Μπιάλιστοκ.
Όπως σημειώνεται η παρούσα σύμβαση αφορά την αναβάθμιση του δρόμου ARMII KRAJOWEJ (εθν. Δρόμος nr. 8) από τον κόμβο Modliska στην Βαρσοβία έως τον κόμβο Pilsudskiego στο Marki, συνολικού μήκους 7,1χλμ. με τρεις λωρίδες κυκλοφορίας συν μια λωρίδα έκτακτης ανάγκης ανά κατεύθυνση, ώστε να ανταποκρίνεται στις ανάγκες ενός δρόμου ταχείας κυκλοφορίας. Περιλαμβάνει την κατασκευή και ανακατασκευή 7 κόμβων, 32 γεφυρών συνολικού εμβαδού 65.000μ2 (συμπεριλαμβανομένου 12.500 τόνων μεταλλικής κατασκευής), 21.000μ. πασσάλων και 127.000μ2 ηχοπετασμάτων. Επιπλέον αναφέρεται στην ανακατασκευή του τοπικού οδικού δικτύου σε μήκος 36,53 χλμ. καθώς και της υπάρχουσας υποδομής (δίκτυα ηλεκτρισμού, τηλεπικοινωνιών, οδοφωτισμού, σήμανσης, ύδρευσης, αποχέτευσης, θέρμανσης, γκαζιού και δίκτυα τρένων). Παράλληλα, στην ανακοίνωση αναφέρεται ότι η προθεσμία του έργου είναι 31 μήνες (22 μήνες και 9 μήνες χειμώνα).
Η νέα Σύμβαση έρχεται σε συνέχεια των προηγούμενων πέντε, που έχει υπογράψει και ήδη εκτελεί η εταιρεία στα πλαίσια της επέκτασής της στην αγορά της Πολωνίας, ένα οικοδομικό έργο προϋπολογισμού13,7 εκατ. ευρώστην πόλη του Gliwice (έχει ολοκληρωθεί), μία οδοποιία, προυπολογισμού16,7 εκατ. ευρώστην περιοχή της πόλης Miedzyrzec Podlaski (έχει ολοκληρωθεί), το έργο κατασκευής του τμήματος SOSNICA - BELK του Αυτοκινητόδρομου Α1, μήκους 15,4 χλμ. και προυπολογισμού175 εκατ. ευρώ καθώς και την κατασκευή του κόμβου SOSNICA στην διασταύρωση των Αυτοκινητόδρομων Α1 και Α4 και της εθνικής Οδού 44, προυπολογισμού207 εκατ. ευρώ. Επίσης κατασκευάζει το νέο Στάδιο στο Wroclaw για το UEFA EURO 2012 σε κοινοπραξία με δύο Πολωνικές εταιρείες προϋπολογισμού 145 εκατ. ευρώ
Το ανεκτέλεστο των έργων της J&P ’βαξ στην Πολωνία, μαζί με την παρούσα Σύμβαση, ανέρχεται περίπου στο ποσό των 350 εκατ. ευρώ χωρίς ΦΠΑ.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr