Ο κ. Νίκος Ζέρβας, νέος οικονομικός διευθυντής (προήλθε από τον όμιλο Γερμανός) σε συνέντευξη τύπου, τόνισε πως η εξέλιξη των πωλήσεων είναι ικανοποιητική και περιλαμβάνεται στους νέους αναθεωρημένους στόχους της επιχείρησης για το 2009, καθώς η αρχική μάλιστα πρόβλεψη έκανε λόγο για μείωση των πωλήσεων με διψήφιο ποσοστό, κάτι που δεν συνέβη τουλάχιστον το α εξάμηνο.
Ο ίδιος ανακοίνωσε και την πρωτοβουλία της εταιρείας για τόνωση της Εθνικής Οικονομίας με την προμήθεια από την εγχώρια αγορά του 50% της ποσότητας κριθαριού (30.000 τόνοι) που χρειάζεται για την παραγωγή των μπυρών Αmstel και Αλφα.
Η ποσότητα αυτή είναι αυξημένη κατά 50% έναντι του 2008 ενώ η εταιρεία σκοπεύει να αγοράζει το σύνολο των αναγκών της σε κριθάρι (περίπου 54.000 τόνοι) από την εγχώρια αγορά τα επόμενα χρόνια. Η προστιθέμενη αξία για την οικονομία σύμφωνα με τον κ. Ζέρβα υπολογίζεται σε περίπου 6 εκατ. ευρώ.
Σε ερώτηση για το εάν η εταιρεία προχώρησε σε αυξήσεις τιμών απάντησε πως ακολούθησε ένα μεικτό πρόγραμμα: πάγωμα των τιμών στις συσκευασίας κουτιών το α΄ εξάμηνο του 2009 αλλά αύξηση σε ποσοστό χαμηλότερο του 2% από 1η Ιουλίου. Για τις υπόλοιπες συσκευασίες προηγήθηκε αύξηση τιμών με το ίδιο ποσοστό από τον Απρίλιο του 2009.
Σε ότι αφορά το χαρτοφυλάκιο προϊόντων στην Ελλάδα η εταιρεία το εμπλουτίζει με την προσθήκη τριών νέων μαρκών: της ιταλικής μπύρας Moretti, της ασιατικής Tiger και της τσεχικής Krusovice. Παράλληλα λανσάρει πέντε ακόμα μάρκες Fosters, bulmers, Original, Strongbow, John Smiths Extra Smooth, Newcastle brown Ale.
Κύκλοι της αγοράς μπύρας συνέδεαν την πρωτοβουλία για την τόνωση της Εθνικής Οικονομίας με την έρευνα που διεξάγει η Επιτροπή Ανταγωνισμού στον κλάδο. Ο κ. Ζέρβας ρωτήθηκε για την υπόθεση απαντώντας πως η έρευνα έχει ξεκινήσει από το 2001 και πως «έχουμε δώσει ότι στοιχεία μας ζητήσανε». Εκτός αυτών δεν γνωρίζουμε κάτι άλλο.
Χρ. Ιωάν.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr