H ΔΕΗ παρέχει τις εξής νέες υπηρεσίες:
Εξειδικευμένη πληροφόρηση ανά κατηγορία πελατών (οικιακοί, εμπορικοί, βιομηχανικοί κ.α. πελάτες ) με την ανάπτυξη «Πύλης Πελατών», καλύπτοντας οποιοδήποτε αίτημα ή απορία για τοσύνολο των παρεχόμενων υπηρεσιών της.
Έντυπα αιτήσεων, δηλώσεων, συμβολαίων καικάθε άλλο έντυπο υλικόπου χρειάζεται ο πελάτης για να υποβάλει οποιοδήποτε αίτημά του στις αρμόδιες υπηρεσίες της ΔΕΗ. Έτσι, περιορίζονται οι επισκέψεις του στα καταστήματα της Επιχείρησης.
Ημερήσιο Δελτίο Προγραμματισμένων Διακοπών Ρεύματος για όλη την Ελλάδα. Μέσω μιας σύγχρονης εφαρμογής, ο κάθε ενδιαφερόμενος μπορεί να ανατρέχει στην περιοχή που διαμένει ή δραστηριοποιείται και να ενημερώνεται εάν τις επόμενες ημέρες έχει προγραμματισθεί διακοπή ρεύματος (λόγω τεχνικών εργασιών αναβάθμισης, συντήρησης επέκτασης κ.α., των δικτύων). Οι προγραμματισμένες διακοπές καταχωρούνται τουλάχιστον 48 ώρες πριν από την πραγματοποίησή τους. Έτσι, δίνεται η δυνατότητα σε κάθε πελάτη της ΔΕΗ να οργανώνει καλύτερα τις εργασίες του και να ελαχιστοποιεί την όχλησή του από κάποια προγραμματισμένη διακοπή.
Πληροφόρηση για άτομα με ειδικές ανάγκες (ΑΜΕΑ). Μέσω ενός ηχητικού μηνύματος διάρκειας περίπου 9 λεπτών, συνάνθρωποί μας, που έχουν σοβαρά προβλήματα όρασης, μπορούν να ενημερώνονται για:
-τις δυνατότητες εξυπηρέτησής τους από τη ΔΕΗ,
- τους τρόπους εξόφλησης των λογαριασμών τους ή
- να έχουν άμεση επικοινωνία με τους ανθρώπους της ΔΕΗ.
Επιπλέον, μελετάται η περαιτέρω ανάπτυξη νέων εφαρμογώνεξυπηρέτησης ΑΜΕΑ.
Η ΔΕΗ, προσβλέποντας στην ενίσχυση της εμπιστοσύνης με τους πελάτες της, πολύ σύντομα θα παρέχει, σε πρώτη φάση πιλοτικά, - στους Νομούς Μαγνησίας και Λέσβου -τη δυνατότητα ηλεκτρονικής καταχώρησης των ενδείξεων του μετρητήαπό τους ίδιους τους πελάτες. Έτσι, όλοι οι λογαριασμοί θα είναι εκκαθαριστικοί και δεν θα εκδίδονται πλέον λογαριασμοίέναντι, για όσους το επιθυμούν.
Η αναβάθμιση του εταιρικού ιστοτόπουαποτελεί ένα ακόμη βήμαμέχρι την πλήρη on line εξυπηρέτηση των πελατών.
Με τον τρόπο αυτό η ΔΕΗ ενισχύει τον πελατοκεντρικό της προσανατολισμό, παρέχοντας σταδιακάτη δυνατότητα στους πελάτες της να έχουν μεγαλύτερη ηλεκτρονική πρόσβαση στις υπηρεσίες της Εταιρείας και καλλίτερη ενημέρωση για τις δραστηριότητές της.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr