Τα θετικά αποτελέσματα στο αρνητικό οικονομικό κλίμα επιτεύχθηκαν κυρίως από την αύξηση κατά 1,7% του μεριδίου αγοράς της Amadeus, καθώς η εταιρεία συνεχίζει να διατηρεί την πρώτη θέση στην αγορά κρατήσεων αεροπορικών εισιτηρίων μέσω ταξιδιωτικών γραφείων, που πραγματοποιήθηκαν μέσω GDS το 2008, με μερίδιο αγοράς που φτάνει το 35,6%.
Πλέον, η Amadeus θα καταγράφει τον αριθμό των επιβατών που μεταφέρουν οι αεροπορικές εταιρείες χρησιμοποιώντας τουλάχιστον δύο ενότητες της λύσης Altéa Customer Management (CMS) και αυτό αποτελεί ένδειξη της προόδου που έχει επιτύχει το Τμήμα Αεροπορικών Εταιρειών της Amadeus, καθώς ο συγκεκριμένος δείκτης αποτελεί και τον πιο σημαντικό της διαφοροποίησης της ροής εσόδων της Amadeus. Το 2008, 193 εκατ. επιβάτες ταξίδεψαν με αεροπορικές εταιρείες που χρησιμοποιούν τεχνολογικές λύσεις της Amadeus, αύξηση που φτάνει το 55,9% σε σχέση με το 2007, όπου ο αντίστοιχος αριθμός έφτασε τα 123,8 εκατ. επιβάτες.
Ο κ. David V. Jones, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Amadeus δήλωσε: Οι λειτουργίες της Amadeus επέδειξαν μια σημαντική ανθεκτικότητα στο ιδιάζον οικονομικό και εμπορικό περιβάλλον, ιδίως κατά το δεύτερο μισό του έτους. Η πολύ δυνατή απόδοση κατά τους πρώτους έξι μήνες του 2008, σε συνδυασμό με την προσεκτική παρακολούθηση της πτώση της ζήτησης τους τελευταίους έξι μήνες οδήγησαν σε οικονομικά στοιχεία αντίστοιχα με αυτά του 2007.
Στον τομέα της παγκόσμιας διανομής εξασφαλίσαμε αύξηση του μεριδίου αγοράς που έφτασε το 1,7%, γεγονός το οποίο μας προσέφερε κάποια σχετική προστασία απέναντι στην πτωτική πορεία της αγοράς. Από τη μέχρι στιγμής πορεία του 2009 βλέπουμε πως τα ταξιδιωτικά γραφεία πραγματοποίησαν 9,1% λιγότερες κρατήσεις μέσω της Amadeus σε σχέση με το πρώτο τρίμηνο του 2008. Είμαστε, συνεπώς, σε κάπως καλύτερη θέση σε σχέση με την αγορά GDS στο σύνολο, η οποία υπολογίζουμε ότι κατέγραψε πτώση της τάξεως του 13,2% την ίδια περίοδο.
Για να δώσουμε στην αγορά μια ιδέα της διαφοροποίησης της Amadeus στον τομέα των αεροπορικών εταιρειών, έχουμε ξεκινήσει την καταγραφή του δείκτη απόδοσης new business, δηλαδή την καταγραφή του αριθμού των επιβατών που ταξιδεύουν, όπως περιγράφεται και παραπάνω. Η ανάπτυξη αυτού του δείκτη καθοδηγείται από την μετάβαση νέων πελατών στην πλατφόρμα Amadeus Altea CMS και για αυτό τον σκοπό διατηρούμε μια λίστα νέων πελατών που έχουν υπογράψει συμβόλαια συνεργασίας για τεχνολογικές πλατφόρμες αλλά δεν έχουν ολοκληρώσει ακόμη την μετάβαση. Συνεπώς αναμένουμε ότι ο αριθμός των επιβατών θα συνεχίσει να αυξάνεται με το πέρασμα του χρόνου, παρά το συνεχιζόμενο αρνητικό οικονομικό κλίμα, ενώ αποδεικνύεται ότι πράγματι οι δυνατότητες εξοικονόμησης και οι μεταβλητές δομές κόστους που διαθέτει το Altea CMS είναι ιδιαίτερα κατάλληλες για το τρέχον οικονομικό περιβάλλον.
Σημαντικά Συμφωνίες για το 2008
Ταξιδιωτικά Γραφεία
Το 2008 για την Amadeus ξεκίνησε με μια μακροπρόθεσμη, Πανευρωπαϊκή συμφωνία με το European Travel Interactive (eTRAVELi), το μεγαλύτερο ταξιδιωτικό γραφείο της Σκανδιναβίας και μητρική εταιρεία των Seat24 και SRG Online. Η Amadeus παρέχει στο eTRAVELi σημαντικό ταξιδιωτικό περιεχόμενο και τεχνολογία αναζήτησης ναύλων.
Το Σεπτέμβριο του 2008, η Amadeus ανακοίνωσε μια συμφωνία παροχής στο LAlianXa Travel Network, το μεγαλύτερο ταξιδιωτικό γραφείο της Λατινικής Αμερικής, με τεχνολογία mid-office για την υποστήριξη των 90 υποκαταστημάτων της εταιρείας, σε 270 σημεία πώλησης σε 99 πόλεις και 18 χώρες στην ευρύτερη περιοχή.
Στην Ασία, η Amadeus υπέγραψε νέες συμφωνίες με τα Wipro Travel Services και Kalifa Travels (και τα δύο με έδρα στην Ινδία), Holiday Travel & Tours με έδρα την Σιγκαπούρη και Nan Hwa Travel και First Metro Travel, με έδρα το Χονγκ Κονγκ.
Στη Βόρεια Αμερική, η Amadeus υπέγραψε συμφωνίες με τα HTH Worldwide και Starcite που θα δώσουν στα ταξιδιωτικά γραφεία των ΗΠΑ και του Καναδά την δυνατότητα να παρέχουν στους πελάτες τους πληροφορίες παγκόσμιας ασφάλειας σχετικά με τους προορισμούς που σκοπεύουν να ταξιδέψουν, να προσφέρουν ενοποι
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr