Οι υποστηρικτές της πρώτης σχολής, εμμένουν στην επιθετική στρατηγική: ρίχνουν τις τιμές σε ακόμη χαμηλότερα επίπεδα με στόχο να προσελκύσουν νέους πελάτες και να διευρύνουν το μερίδιο αγοράς τους εν μέσω κρίσης. Αυτή η πολιτική, προϋποθέτει γερό ταμείο και ισχυρούς μετόχους καθώς η επιθετική τιμολογιακή πολιτική φέρνει ζημιές σε μια περίοδο που η άντληση επενδυτικών κεφαλαίων από τις τράπεζες δεν είναι καθόλου εύκολη
Οι υποστηρικτές της δεύτερης και πιο συντηρητικής πολιτικής, βάζουν τις μηχανές στο ρελαντί αυτή την περίοδο. Οι προσφορές και η διάθεση για διεύρυνση του μεριδίου αγοράς μπαίνουν σε δεύτερη μοίρα. Αυτό που προέχει είναι η ενίσχυση της ρευστότητας της επιχείρησης. Η συνταγή, προβλέπει επίσης και μείωση των δαπανών, κυρίως των διαφημιστικών.
Ποια από τις δύο σχολές θα υπερισχύσει; Αυτό θα φανεί μέσα στους επόμενους μήνες. Προς το παρόν, οι συνέπειες των διαφορετικών γραμμών, αποτυπώνονται στους αριθμούς και στα μερίδια αγοράς. Τα τελευταία διαθέσιμα δείχνουν ότι ο αριθμός των συνδρομητών που έχουν μεταφέρει τον τηλεφωνικό τους αριθμό έχει φτάσει πλέον στις 740.000 άτομα. Πρώτη σε μερίδιο αγοράς, παραμένει η FORTHnet με 234 χιλιάδες πελάτες η οποία όμως δεν εξακολουθεί να διατηρεί την πρώτη θέση στην προσέλκυση νέων συνδρομητών. Για την δεύτερη θέση στην αγορά, εξελίσσεται «μάχη».
Η Hellas On Line, με επιθετική πολιτική βρίσκεται πλέον σε απόσταση αναπνοής από την Tellas. H τιμολογιακή πολιτική της HOL, της έχει εξασφαλίσει 41 χιλιάδες συνδρομητές μέσα σε ένα τρίμηνο, αριθμός που ήταν και ο μεγαλύτερος στην αγορά. Η Tellas, επιχειρεί να βγει και πάλι δυναμικά στην αγορά εκμεταλλευόμενη τη συνεργασία της Wind. To χαμένο έδαφος, εκτιμάται ότι θα ανακτηθεί με τα κοινά πακέτα σταθερής και κινητής τηλεφωνίας.
Η On Telecoms, έχει περίπου 104.000 πελάτες στο πελατολόγιο της. Ενισχύεται μετά την εξαγορά της NetOne αλλά τους επόμενους μήνες, μένει να φανεί πως θα λειτουργήσει και οικονομικά το μοντέλο της εξαγοράς.
Πάντως, στην αγορά, παρά την κρίση, εκτιμάται ότι οι συνδρομητές θα εξακολουθήσουν να αναζητούν τις φθηνές υπηρεσίες των εναλλακτικών τηλεπικοινωνιακών φορέων. Αυτή την τάση, δεν την αμφισβητούν ούτε τα στελέχη του ΟΤΕ καθώς παραδέχονται ότι σε περιόδους κρίσης, ευνοούνται όσοι πωλούν φθηνότερα.
Τ.Α
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr