Με Μεικτή Εκμισθώσιμη Επιφάνεια (GLA) 47.000 m2, το κέντρο φιλοξενεί 227 καταστήματα, 12 εκ των οποίων είναι μεγάλες επιφάνειες, στα οποία συγκαταλέγονται εγχώριες και διεθνείς μάρκες όπως C&A, Centauro, Cia Athletica, Magic Games, Marisa, Playarte με 10 κινηματογραφικές αίθουσες, Renner, Riachuelo, Saraiva Megastore (με επιφάνεια 1.500 m2, το πρώτο κατάστημα της μάρκας στο Μανάος), καθώς και μάρκες γνωστές στο κοινό της περιοχής όπως οι Bemol και Dinâmica, που ειδικεύονται σε έπιπλα και είδη διακόσμησης, και η Hightech Import, η οποία ειδικεύεται σε ηλεκτρονικά και υπολογιστές.
Συνολικά 52 καταστήματα κάνουν για πρώτη φορά την εμφάνισή τους στο Μανάος. Στο 96% της Μεικτής Εκμισθώσιμης Επιφάνειας του Manauara Shopping που έχει ήδη διατεθεί φιλοξενούνται και πολλές μάρκες «αναφοράς»: Adidas, Calvin Klein, Kappa, MontBlanc, Victor Hugo, C&A, αλλά και πολλές άλλες. Το εμπορικό κέντρο διαθέτει επίσης 10 κινηματογραφικές αίθουσες.
Μία άλλη καινοτομία είναι η δημιουργία ενός μοντέρνου θεάτρου με συνολική επιφάνεια 1.350 m2, χωρητικότητας άνω των 550 θέσεων, σε σχήμα σταδίου, το οποίο είναι εξοπλισμένο με τελευταίας τεχνολογίας ηχητικό εξοπλισμό και εγκατάσταση φωτισμού.
«Με τα εγκαίνια του νέου εμπορικού κέντρου κάνουμε άλλο ένα βήμα στην πορεία επέκτασής μας διεθνώς και ταυτόχρονα ενισχύουμε την παρουσία μας στην αγορά της Βραζιλίας όπου έχουμε πετύχει σημαντικό ρυθμό συνεχούς ανάπτυξης. ’λλωστε, αυτό είναι το 10ο εμπορικό μας κέντρο στη χώρα και ήδη έχουμε στα σκαριά και άλλα τρία κέντρα σε Londrina, Minas Gerais και Goiânia. Εν τούτοις, η στρατηγική ανάπτυξης της Sonae Sierra δεν σταματά εδώ -το τελευταίο τρίμηνο του έτους θα εγκαινιάσουμε το Loop5, στο Weiterstad της Γερμανίας» παρατηρεί ο Álvaro Portela, Διευθύνων Σύμβουλος της Sonae Sierra.
Καινοτομία στην αγορά της Βραζιλίας
Το Manauara Shopping θα δημιουργήσει 3.000 νέες θέσεις εργασίας και θα υποδεχτεί πάνω από 12 εκ. επισκεπτών το χρόνο. Για αυτούς τους επισκέπτες το εμπορικό κέντρο διαθέτει 2.750 θέσεις στάθμευσης και ένα υπερσύγχρονο ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου των κενών θέσεων στάθμευσης, το οποίο εγκαθίσταται για πρώτη φορά στη Βραζιλία.
Η αρχιτεκτονική αποτελεί δημιουργία του José Quintela da Fonseca, υπευθύνου αρχιτεκτονικού και ρυθμιστικού σχεδιασμού της Sonae Sierra, αντλεί την έμπνευσή της από την πανίδα και τη χλωρίδα του Αμαζονίου και αξιοποιεί στο μέγιστο βαθμό το φυσικό φως. Οι ποταμοί Νέγρο και Σολιμόις, τα σημαντικότερα τουριστικά αξιοθέατα του Μανάος, αποτέλεσαν πηγή έμπνευσης για το λογότυπο του κέντρου και απεικονίζονταιστην οροφή του εμπορικού κέντρου.
Ο περιβάλλων χώρος του κέντρου διαθέτει χώρους πρασίνου έκτασης πάνω από 3.000 m2, όπου διατηρήθηκαν και προστατεύονται δεκάδες φοίνικες moriche και δύο καστανιές sweet chestnuts. Τα δέντρα αποτελούν αναπόσπαστο τμήμα των διαμορφωμένων εξωτερικών χώρων του Manauara Shopping και είναι ορατά από τους επισκέπτες από το επίπεδο των χώρων εστίασης.
Στο εσωτερικό του εμπορικού κέντρου οι επισκέπτες έχουν επίσης την ευκαιρία να θαυμάσουν έργα τέχνης και χειροτεχνήματα διαφόρων καλλιτεχνών της περιοχής.
Στο πλαίσιο της δημιουργίας του εμπορικού κέντρου έγιναν δωρεές χώρων με σκοπό την προώθηση του πολιτισμού και της γνώσης στον πληθυσμό της περιοχής, όπως ο Οικο-Χώρος (Eco Space) ο οποίος αποτέλεσε δωρεά προς τον Δήμο.
Ένα Πράσινο Εμπορικό Κέντρο
Όπως και τα άλλα εμπορικά κέντρα που δημιουργεί η Sonae Sierra, το Manauara Shopping ακολουθεί τα πιο αυστηρά πρότυπα που προβλέπει το Σύστημα Περιβαλλοντικής Διαχείρισης (EMS) της εταιρείας και έχει υιοθετήσει τις πιο φιλικές για το περιβάλλον λύσεις, οι οποίες του επέτρεψαν να εξασφαλίσει και πιστοποίηση κατά το περιβαλλοντικό πρότυπο ISO 14001 για τη διαχείριση της κατασκευής του.
Από την έναρξη της κατασκευής, η προσήλωση του Manauara Shopping στην προστασία του περιβάλλοντος αποδείχθηκε στη πράξη και με την επαναχρησιμοποίηση αποβλήτων όπως υπολειμμάτων τσι
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr