Στο πλαίσιο της καθιερωμένης μηνιαίας ανακοίνωσης των τιμών των προϊόντων χονδρεμπορίου προς τις αρμόδιες αρχές του Υπουργείου Ανάπτυξης, για το μήνα Ιανουάριο η εταιρία είχε ανακοινώσει μειώσεις τιμών σε 9 κωδικούς της τάξης του 10,32%,πάγωμα τιμών σε 516 κωδικούς και τεκμηριωμένες ανατιμήσεις σε 12 κωδικούς της τάξης του 4,73%. Η ανατίμηση σε 12 κωδικούς κατά το μήνα Ιανουάριο οφειλόταν σε αντίστοιχες αυξήσεις των πρώτων υλών (παγκόσμια αυξημένη ζήτηση συγκεκριμένων κωδικών αλιευμάτων, περιορισμένη αλιεία, διεθνής έλλειψη αποθεμάτων, συναλλαγματικές διαφορές κλπ).
Τονίζεται ότι οι μεταβολές αυτές αφορούν αποκλειστικά στα προϊόντα του χονδρεμπορίου που απευθύνονται κυρίως στο κανάλι της μαζικής εστίασης(ταβέρνες, εστιατόρια κλπ) και ΟΧΙ των επωνύμων προϊόντων του λιανεμπορίου που διακινούνται στα super markets, οι τιμές των οποίων μεταβάλλονται ετησίως.
Για το μήνα Φεβρουάριο, όπως προκύπτει και από το σχετικό Δελτίο Τύπου του Υπουργείου Ανάπτυξης με ημερομηνία 9/2/09, η εταιρεία ΚΑΛΛΙΜΑΝΗΣ ανακοίνωσε στον τιμοκατάλογο του χονδρεμπορίου μειώσεις τιμών σε 48 κωδικούς (σε ποσοστό έως 34,4%) και πάγωμα τιμών σε 490 κωδικούς χωρίς καμία ανατίμηση.
Σε σχετική επιστολή της προς τον Υφυπουργό Ανάπτυξης κ. Γιώργο Βλάχο με ημερομηνία 5 Φεβρουαρίου 2009 στην οποία η εταιρία ενημερώνει τον Υφυπουργό για την απόφασή της να προχωρήσει σε μείωση τιμών σε 48 κωδικούς, δηλώνει μεταξύ άλλων: «Η απόφασή μας για σοβαρή μείωση τιμών σε όλα αυτά τα είδη ξεκινάει από το γεγονός της προβλεπόμενης μειωμένης κατανάλωσης κυρίως στην αγορά της μαζικής εστίασης (εστιατόριο, ταβέρνα κλπ), που σαν κλάδοςθα πληγεί ιδιαίτερα από τις επιπτώσεις της παγκόσμιας οικονομικής κρίσης. Θεωρούμε ότι η μείωση των τιμών των κατεψυγμένων αλιευμάτων σε αυτήν την αγορά είναι μονόδρομος αφού προσδοκούμε ότι θα οδηγήσει σε μείωση των τιμών και προς τον τελικό καταναλωτή με ουσιαστικό αποτέλεσμα και την επιβίωση όλων των κρίκων της εφοδιαστικής αλυσίδας».
Αναφορικά με τα δημοσιεύματα, η Πρόεδρος του Ομίλου κα Βασιλική Καλλιμάνη δηλώνει: «Για πάνω από μισό αιώνα, η εταιρία ΚΑΛΛΙΜΑΝΗΣ έχει επιδείξει σεβασμό προς τον καταναλωτή μέσα από την ανάδειξη της θρεπτικής αξίας των φρεσκοκατεψυγμένων αλιευμάτων, μιας κατηγορίας τροφίμων που είναι φτιαγμένη ώστε να καλύπτει τις ανάγκες του μέσου πολίτη. Η οποιαδήποτε υπόνοια ότι η εταιρία θέτει ως προτεραιότητά της το αθέμιτο κέρδος είναι ανάρμοστη».
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr