Η εταιρεία έθεσε σε λειτουργία ειδική τηλεφωνική γραμμή 24ωρης εξυπηρέτησης για Αναγγελία Ζημίας (210 8127 742).
Παράλληλα, ενίσχυσε με πρόσθετο προσωπικό τα τμήματα Αποζημιώσεων, συνέστησε κλιμάκιο ανώτερων στελεχών, το οποίο βρίσκεται σε 24ωρη ετοιμότητα, με σκοπό τον διαρκή συντονισμό και την ταχεία διαχείριση των αναγγελλομένων ζημιών, ενώ έθεσε σε εφαρμογή απλοποιημένες διαδικασίες για την ταχύτερη εξυπηρέτηση και αποζημίωση των πελατών της.
«Με τις παραπάνω ενέργειες, καθώς και με τη συνδρομή των συνεργαζόμενων Μεσιτών, Πρακτόρων και Ασφαλιστικών Συμβούλων, η AIG Greece καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια να βρίσκεται δίπλα στους ασφαλιζόμενους πελάτες της και να εξασφαλίσει την άμεση εξυπηρέτησή τους στις δύσκολες αυτές στιγμές», επισημαίνει η εταιρεία στη σχετική ανακοίνωση.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr