Στοιχεία που επιβεβαιώνουν περίτρανα την κρίση που ταλανίζει την αγορά είναι: τα 10ήμερα προσφορών που εξαγγέλλουν κάθε τόσο οι επιχειρήσεις με τεράστιες αφίσες στην βιτρίνα τους ή μειώσεις τιμών από 50%-70% με το πρόσχημα της εκποίησης, τα απανωτά SMS από πρωτοκλασσάτες αλυσίδες ένδυσης ή υπόδησης, πολυκαταστήματα ή εταιρείες επίπλων με εκπτώσεις από 25% και άνω Το εύλογο ερώτημα, λοιπόν, που δημιουργείται είναι τι επίκειται με δεδομένο ότι η κρίση βρίσκεται στην αρχή και ούτε καν στο μέσο.
Μολονότι ο εμπορικός κόσμος της χώρας θέλει να ξεκινήσουν οι εκπτώσεις νωρίτερα από τις 15 Ιανουαρίου -αμέσως μετά την περίοδο των εορτών- οι πληροφορίες είναι ότι το Υπουργείο Ανάπτυξης δεν έχει ανάψει ακόμη το πράσινο φως και πιθανότατα και να μην το κάνει. Κωλυσιεργία που έχει προκαλέσει τον έντονο θυμό των εμπόρων, οι οποίοι σε αλλεπάλληλες συζητήσεις με παράγοντες του Υπουργείου ανάπτυξης έχουν ζητήσει την πλήρη απελευθέρωση των εκπτώσεων με το σκεπτικό ότι η κάθε επιχείρηση ξέρει καλύτερα από τον καθένα το μέγεθος της κρίσης που βιώνει και ανάλογα με αυτό να πράξει.
Δ.Κ.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr