«Ήταν προβληματική επιχείρηση για πολλά χρόνια, καθώς ήταν υπερχρεωμένη και κατείχε συμβόλαια που δεν ήταν συμφέροντα», σημείωσε ο Ackman. «Ο τρόπος να λυθεί το πρόβλημα είναι να μη δανειστεί άλλα χρήματα, αλλά να προχωρήσει σε πτώχευση.»
Να σημειωθεί ότι χθες οι μετοχές της αυτοκινητοβιομηχανίας υποχώρησαν σε χαμηλό 59 ετών, μετά τη δημοσιοποίηση έκθεσης της Deutsche Bank στην οποία μηδενίζει την τιμή στόχο για τη μετοχή της και υποβαθμίζει σε πώληση τη σύσταση για την εταιρία. «Ακόμη και αν η GM καταφέρει να αποφύγει την πτώχευση, το μέλλον της εταιρίας είναι μάλλον αναπόφευκτο να οδηγήσει εκεί, επεσήμανε ο αναλυτής της Deutsche Bank, Rod Lache.
Η κατάρρευση της μετοχής της εταιρίας ενέτεινε την απαισιοδοξία ότι η ύφεση στον κλάδο δεν θα αποφευχθεί εν μέσω της παγκόσμιας χρηματοπιστωτικής κρίσης και με τις πωλήσεις αυτοκινήτων να βρίσκονται στα χαμηλότερα επίπεδα των τελευταίων 15 ετών.
Ακόμη, η χθες Barclays μείωσε τη σύσταση της GM σε απόδοση χαμηλότερη της αγοράς από ίση με αυτή της αγοράς και τοποθέτησε την τιμή στόχο στο 1 δολάριο.
Υπενθυμίζεται ότι η General Motors ανακοίνωσε την Παρασκευή ζημιές 2,5 δισ. δολαρίων στο τρίτο τρίμηνο, πολύ υψηλότερα από τις εκτιμήσεις των αναλυτών. Η εταιρεία ανακοίνωσε, μάλιστα, ότι ίσως χρειαστεί τη βοήθεια της αμερικανικής κυβέρνησης ώστε να αποφύγει τη χρεοκοπία, αφού χρειάζεται περίπου 11 δισ. δολάρια το μήνα ώστε να καλύψει τις τρέχουσες οικονομικές της ανάγκες.
Αυτό όμως που είχε «ταράξει» ιδιαιτέρως την αγορά, ήταν ανακοίνωση της εταιρείας ότι κινδυνεύει να «μηδενίσει το ταμείο» μέσα στους επόμενους μήνες. Η αυτοκινητοβιομηχανία δήλωσε ότι οι λειτουργίες της αυτή τη στιγμή πραγματοποιούνται με την ελάχιστη απαιτούμενη ρευστότητα, προσθέτοντας ότι αν δεν βελτιωθούν οι συνθήκες στην αγορά μέχρι το τέλος του Ιουνίου θα βρίσκονται κάτω από το απαιτούμενο επίπεδο.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr