Τρία χρόνια έχουν περάσει από την έναρξη αναδιοργάνωσης της αλυσίδας στην ελληνική αγορά και ακόμη το consept δεν φαίνεται να έχει βρει το δρόμο της ανάπτυξης. Είναι χαρακτηριστικό ότι από 25% που ήταν το μερίδιο αγοράς της αλυσίδας την περίοδο 1997-1998, πέρυσι με τζίρο 62 εκατ. ευρώ από 66 εκατ. ευρώ το 2006, έπεσε στο 12%.
Σύμφωνα με ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες, ο Γιώργος Μπετχαβάς, που πρόσφατα ανέλαβε γενικός διευθυντής των Sephora -Μαρινόπουλος Ελλάδος και Βαλκανίων, προκειμένου να περιορίσει τις ζημιές σχεδιάζει τη διακοπή λειτουργίας καταστημάτων, που έχουν υψηλά κόστη αλλά ανύπαρκτες πωλήσεις. Παράλληλα, σύμφωνα με τις ίδιες πηγές, έχει ενημερώσει τα στελέχη του, ότι μέχρι το 2011 θα πρέπει να έχει ολοκληρωθεί η μετονομασία όλων των σημείων Beauty Shop σε Sephora. Μετονομασία που έχει ζητήσει ο πολυεθνικός όμιλος LVMH, στον οποίο εκτός από το σήμα Sephora ανήκουν και άλλες πολυτελείς brandes, όπως Moet & Chandon, Dom Perignon, Louis Vuitton, Celine, Kenzo, Givenchy κ.λπ.
Μέχρι στιγμής σε σύνολο 51 σημείων που ελέγχει η αλυσίδα -από 72 που είχε στις αρχές της δεκαετίας- στην ελληνική αγορά τα 23 είναι Sephora και τα 28 είναι Beauty Shop.
Ωστόσο, πληροφορίες αναφέρουν ότι αρκετοί συνεργάτες-franchisee αντιδρούν στην μετονομασία των καταστημάτων τους και απειλούν με αποχώρηση από το σχήμα. Γεγονός που ήδη έχουν πράξει ο Βαρνακιώτης στη Πάτρα με 10 καταστήματα, ο Αστερακάκης στη Κρήτη με 6 σημεία, ο Λεκάκης και ο Χατζόπουλος στην Αθήνα με 7 και 2 σημεία αντίστοιχα. Με τους δύο πρώτους, η εταιρεία όπως λέγεται βρίσκεται στα δικαστήρια, καθώς από τη μία "έσπασαν" τα συμβόλαια συνεργασίας και από την άλλη προσχώρησαν στην ανταγωνίστρια αλυσίδα καλλυντικών Αroma.
Εντωμεταξύ σύμφωνα με πληροφορίες, η περιβόητη συνεργασία που είχε ξεκινήσει προ διετίας μεταξύ της Sephora-Μαρινόπουλος και τoυ Notos Com έλαβε τέλος εντός του καλοκαιριού.Δ.Κ.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr