Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr

Τα συνολικά έσοδα του έτους αυξήθηκαν κατά 35% σε σχέση με το 2023 φτάνοντας τα 365,9 δισ. γουάν, ενώ τα προσαρμοσμένα καθαρά κέρδη αυξήθηκαν κατά 41,3%, φτάνοντας τα 27,2 δισ. γουάν. Κατά το 4ο τρίμηνο του 2024, τα συνολικά έσοδα έφτασαν τα 109 δισ. γουάν, αριθμός που αντιστοιχεί σε αύξηση κατά 48,8%, ενώ τα προσαρμοσμένα καθαρά κέρδη αυξήθηκαν σημαντικά, κατά 69,4%, φτάνοντας τα 8,3 δισ. γουάν και ξεπερνώντας κατά πολύ τις εκτιμήσεις της αγοράς.
Το 2024, όλες οι δραστηριότητες της Εταιρείας μπήκαν σε τροχιά υψηλής ανάπτυξης, ωθούμενες από τη συνδεσιμότητα και τη λειτουργικότητα που έφερε το έξυπνο οικοσύστημα “Human x Car x Home”. Η συνέργεια αυτή οδήγησε σε εξαιρετική ανάπτυξη στις κατηγορίες των smartphones, ηλεκτρικών οχημάτων και των μεγάλων έξυπνων οικιακών συσκευών (smart large home appliances). Τα έσοδα στην κατηγορία των smartphones αυξήθηκαν κατά 21,8%, φτάνοντας τα 191,8 δισ. γουάν, ενώ τα έσοδα στα ηλεκτρικά οχήματα και σε άλλες πρωτοβουλίες έφτασαν τα 32,8 δισ. γουάν, ξεπερνώντας κατά πολύ μία σειρά από στόχους που είχαν τεθεί. Τα έσοδα από το και τα προϊόντα lifestyle αυξήθηκαν κατά 30%, φτάνοντας τα 104,1 δισ. γουάν με τις αποστολές στα air-condition, τα ψυγεία και τα πλυντήρια να σημειώνουν ρεκόρ.
Το 2025, η Xiaomi έκανε μια σημαντική «επέλαση» στην ultra-premium αγορά, με την παρουσίαση του Xiaomi 15 Ultra, Xiaomi SU7 Ultra, και του Mijia Central Air Conditioner Pro. Την ημέρα που το Xiaomi 15 Ultra (3 Μαρτίου), έκανε το ντεμπούτο του στη Κίνα, οι πωλήσεις του αυξήθηκαν κατά 50% σε σχέση με την περσινή περίοδο του προηγούμενου μοντέλου. Οι κλειδωμένες παραγγελίες για το Xiaomi SU7 Ultra έχουν ήδη ξεπεράσει τις 10.000, πετυχαίνοντας νωρίτερα τον ετήσιο στόχο του. Αμφότερα τα προϊόντα έχουν σημειώσει εντυπωσιακές πωλήσεις, επιδεικνύοντας ισχυρή δυναμική ανάπτυξης.
Οι παγκόσμιες αποστολές smartphone της Xiaomi αυξήθηκαν κατά 15% (έτος-προς-έτος) καθιστώντας τες τον μεγαλύτερο παράγοντα ανάπτυξης του κλάδου
Το 2024, τα έσοδα της Xiaomi στα smartphone έφτασαν τα 191,8 δισ. γουάν, αριθμός που αντιστοιχεί σε 21,8% αύξηση σε σχέση με το 2023. Οι παγκόσμιες αποστολές smartphones της εταιρείας έφτασαν τα 168,5 εκατομμύρια τεμάχια, αύξηση κατά 15,7%, καθιστώντας τα τον μεγαλύτερο παράγοντα ανάπτυξης του κλάδου. Σύμφωνα με την Canalys, το 2024, οι αποστολές smartphones της Xiaomi ήταν μεταξύ των τριών κορυφαίων παγκοσμίως για 18 συνεχόμενα τρίμηνα, με μερίδιο αγοράς 13,8%.
Εντός του 4ου τριμήνου του 2024, το μερίδιο αγοράς σε αποστολές smartphones στη Κίνα αυξήθηκε κατά 3 ποσοστιαίες μονάδες, φτάνοντας το 15,8% και σημειώνοντας 4 συνεχόμενα τρίμηνα κατά τα οποία αυξήθηκε το μερίδιο της αγοράς.
Το έξυπνο οικοσύστημα "Human x Car x Home"
Το πρώτο ηλεκτρικό όχημα της Εταιρείας, το Xiaomi SU7 Series, έκανε το ντεμπούτο του το 2024, παραδίδοντας 136,854 οχήματα εντός εννέα μηνών. Τα έσοδα από τα Smart ηλεκτρικά οχήματα και τις νέες πρωτοβουλίες αυξήθηκαν κατά 32,8 δισ. γουάν εντός του 2024, με το 4ο τρίμηνο του 2024 να φτάνουν τα 16,7 δισ. γουάν. Οι αποστολές του Xiaomi SU7 Series αυξήθηκαν εντός του 4ου τριμήνου του 2024, φτάνοντας τα 69.697 οχήματα και ξεπερνώντας αρκετά νωρίτερα το συνολικό στόχο αποστολών.
Το Xiaomi SU7 Series παρουσιάζει ισχυρή ζήτηση, κυρίως από γυναίκες και από χρήστες της Apple, αναδιαμορφώνοντας τη βάση χρηστών της Xiaomi και ενισχύοντας την εικόνα της ως premium μάρκας. Το 2025, τα Xiaomi ηλεκτρικό όχημα έκαναν επέλαση στην αγορά των ultra-premium οχημάτων, με την κυκλοφορία, στις 27 Φεβρουαρίου, του Xiaomi SU7 Ultra. Το μοντέλο αυτό έχει στόχο να θέσει νέα πρότυπα στην premium κατηγορία με την πρωταρχική ζήτηση να παραμένει ισχυρή, καθώς οι προ-παραγγελίες ξεπερνούν τα 19.000 οχήματα και οι κλειδωμένες παραγγελίες ξεπερνούν τα 10.000 οχήματα εντός των πρώτων 3 ημερών από την διάθεση του, πετυχαίνοντας έτσι τον ετήσιο στόχο νωρίτερα από το προγραμματισμένο. Η Xiaomi έχει βάλει στόχο εντός του 2025 να φτάσει τις 350.000 αποστολές, ενώ μέχρι και τις 31 Δεκεμβρίου 2024, άνοιξε 200 κέντρα πωλήσεων ηλεκτρικών οχημάτων σε 58 πόλεις της Κίνας.
Η Xiaomi εισήλθε επίσημα και στην αγορά των ultra-premium μεγάλων έξυπνων οικιακών συσκευών. Το 2025, ξεκίνησε η διάθεση του Mijia Central Air Conditioner Pro, ενός κορυφαίου προϊόντος κλιματισμού που έχει σχεδιαστεί για να προκαλέσει τα πρότυπα του κλάδου, υπογραμμίζοντας τη δέσμευση της Xiaomi για μια στρατηγική υψηλής ποιότητας στον τομέα των οικιακών συσκευών.
Ο κλάδος ΙοΤ για πρώτη φορά ξεπέρασε τα 100 δισ. γουάν με τις αποστολές air-condition, ψυγείων και πλυντηρίων να σημειώνουν ρεκόρ
Η κατηγορία προϊόντων ΙοΤ και lifestyle σημείωσε ένα νέο ορόσημο εντός του 2024, αποφέροντας πάνω από 100 δισ. γουάν σε έσοδα για πρώτη φορά. Τα έσοδα από τα ΙοΤ και lifestyle προϊόντα έφτασαν τα 104,1 δισ. γουάν αριθμός που αντιστοιχεί σε 30% αύξηση σε σχέση με το 2023, με το περιθώριο μικτών κερδών να φτάνει το 20,3%, αριθμοί ρεκόρ και στις δύο περιπτώσεις. Οι έξυπνες μεγάλες οικιακές συσκευές διατήρησαν μια ισχυρή πορεία ανάπτυξης, με τα έσοδα του 2024 να αυξάνονται κατά 56,4%. Οι αποστολές air-condition, ψυγείων και πλυντηρίων σημείωσαν ρεκόρ, με τις αποστολές air-condition να αυξάνονται κατά 50%, ξεπερνώντας τα 6,8 εκατομμύρια τεμάχια. Οι αποστολές των ψυγείων αυξήθηκαν πάνω από 30%, φτάνοντας τα 2,7 εκατομμύρια τεμάχια και οι αποστολές πλυντηρίων αυξήθηκαν πάνω από 45%, ξεπερνώντας τα 1,9 εκατομμύρια τεμάχια.
Το 2024, τα tablets της Xiaomi συνέχισαν την αναπτυξιακή τους πορεία. Σύμφωνα με την Canalys, οι παγκόσμιες αποστολές tablets αυξήθηκαν κατά 73,1%, διατηρώντας τη 5η θέση παγκοσμίως και τη 3η θέση στη Κίνα. Τα wearable bands της Xiaomi κατατάσσονται στη 2η θέση τόσο παγκοσμίως όσο και την Κίνα, με τις αποστολές TWS earbuds να είναι στη 1η θέση στη Κίνα.
Οι υπηρεσίες Internet διατηρούν υψηλά περιθώρια μικτού κέρδους με τους μηνιαίους ενεργούς χρήστες παγκοσμίως να ξεπερνούν τα 700 εκατομμύρια
Οι υπηρεσίες internet της Xiaomi διατήρησαν τη σταθερή ανάπτυξη τους με τα έσοδα να αυξάνονται κατά 13,3%, φτάνοντας τα 34,1 δισ. γουάν και σημειώνοντας ρεκόρ. Τα περιθώρια μικτών κερδών έφτασαν το 76,6%, ποσοστό που αντιστοιχεί σε αύξηση κατά 2,5 ποσοστιαίες μονάδες σε σχέση με το 2023.
Ο αριθμός χρηστών συνεχίζει και μεγαλώνει. Οι μηνιαίοι ενεργοί χρήστες των υπηρεσιών internet της Xiaomi, τόσο παγκοσμίως όσο και στην Κίνα σημείωσαν ρεκόρ. Τον Δεκέμβριο του 2024, οι μηνιαίοι ενεργοί χρήστες της Εταιρείας παγκοσμίως ξεπέρασαν τα 700 εκατομμύρια για πρώτη φορά, αριθμός που αντιστοιχεί σε αύξηση κατά 9,5%. Οι μηνιαίοι ενεργοί χρήστες στη Κίνα έφτασαν τα 172,9 εκατομμύρια, αριθμός που αντιστοιχεί σε αύξηση κατά 11,1%.