Σύμφωνα με το σχέδιο δράσης που παρουσίασε η ελβετική εταιρεία τροφίμων, στόχος για το επόμενο διάστημα είναι η αύξηση των διαφημιστικών δαπανών, οι οποίες σχεδιάζεται να φτάσουν στο 9% των πωλήσεων έως το τέλος του έτους, αυξανόμενες κατά 80 μονάδες σε σχέση με το 2023.
Στην ίδια ανακοίνωση σημειώνεται πως οι επιχειρήσεις νερού και premium ποτών θα καταστούν αυτόνομες από τον Ιανουάριο του 2025, στο πλαίσιο της προσπάθειας της εταιρείας να βελτιώσει τα οικονομικά της αποτελέσματα.
«Το σχέδιο δράσης της Nestlé που παρουσιάστηκε σήμερα θα επιτρέψει στην εταιρεία να προωθήσει την ανάπτυξη της και να βελτιώσει τις επιδόσεις της. Οι δράσεις θα περιλαμβάνουν στοχευμένες επενδύσεις σε νικηφόρα εμπορικά σήματα και πλατφόρμες ανάπτυξης, πιο εστιασμένες δραστηριότητες καινοτομίας για την επίτευξη μεγαλύτερου αντίκτυπου και συστηματική αντιμετώπιση των χαμηλών αποδόσεων», ανέφερε η εταιρεία στην ανακοίνωσή της, που έρχεται μόλις δύο μήνες αφότου ο Laurent Freixe ανέλαβε τη θέση του διευθύνοντος συμβούλου.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr