Ειδικότερα, οι καθαρές πωλήσεις της P&G για το α' τρίμηνο παρουσίασαν πτώση 0,6% στα 21,74 δισ. δολάρια, εν αντιθέσει με τις εκτιμήσεις των αναλυτών της LSEG που ανέμεναν αύξηση 0,2% στα 21,91 δισ. δολάρια. Αυτό ήταν το δεύτερο συνεχόμενο τρίμηνο κατά το οποίο η εταιρεία είδε πτώση των πωλήσεων.
Τα προσαρμοσμένα κέρδη της εταιρείας ανήλθαν σε 1,93 δολάρια ανά μετοχή, υψηλότερα σε σχέση με τις εκτιμήσεις για κέρδη 1,90 δολάρια ανά μετοχή, κυρίως χάρη στην αύξηση των τιμών.
Η P&G διατήρησε τις ετήσιες προβλέψεις της για αύξηση των οργανικών πωλήσεων στο εύρος του 3% έως 5% και την εκτίμηση της για κέρδη ανά μετοχή στην περιοχή μεταξύ 6,91 δολαρίων και 7,05 δολαρίων.
Η αβεβαιότητα της οικονομίας στις ΗΠΑ έχει ωθήσει τους καταναλωτές -και κυρίως εκείνους με τα χαμηλότερα εισοδήματα- στην αναζήτηση προϊόντων με τη χαμηλότερη δυνατή τιμή, γεγονός που πλήττει τις πωλήσεις της P&G, καθώς οι καταναλωτές στρέφονται σε ανταγωνιστές που προσφέρουν εκπτώσεις και φθηνότερες επιλογές.
Επιπλέον, η αδύναμη ζήτηση στην Κίνα έχει οδηγήσει την P&G στο να υποαποδίδει σε σχέση με ανταγωνιστές όπως η Nestle και η Unilever.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr