Τον περασμένο Νοέμβριο, ο Διευθύνων Σύμβουλος William Cho ίδρυσε την Overseas Sales and Marketing Company για να προωθήσει την αλλαγή και την ανάπτυξη, ενισχύοντας παράλληλα την παγκόσμια δύναμη του εμπορικού σήματος της εταιρείας μέσω της δημιουργίας της αξίας του πελάτη. Η πρωτοβουλία αυτή εισήγαγε την έννοια της προσέγγισης «Outside-In», μετατοπίζοντας την εστίασή από τις εσωτερικές διαδικασίες στην ενεργή συλλογή άμεσων ανατροφοδοτήσεων από τους πελάτες. Παραδοσιακά, η LG εστίαζε στην ποιότητα των προϊόντων και την έγκαιρη παράδοση, όμως αναγνωρίζει ότι στο σημερινό ανταγωνιστικό περιβάλλον, οι παράγοντες αυτοί από μόνοι τους δεν επαρκούν για την αύξηση του μεριδίου αγοράς και τη διαφοροποίησή. Κατά συνέπεια, η LG μετατοπίζει την προσέγγισή της για την ανάπτυξη προϊόντων, ώστε να αξιολογεί ιδέες και προτάσεις από τη σκοπιά του πελάτη και να αναπτύσσει βιώσιμες στρατηγικές ανάπτυξης με βάση αυτή την ανταπόκριση. Η Overseas Sales και Marketing Company παίζει καθοριστικό ρόλο στην εκτέλεση αυτών των στρατηγικών.
Γενικότερα, η ουσία της Overseas Sales και Marketing Company είναι το εμπορικό σήμα, γεγονός που υπογραμμίζει την ύψιστη σημασία που του αποδίδουμε. Το εμπορικό σήμα είναι ο ακρογωνιαίος λίθος της ύπαρξης μιας εταιρείας, αντιπροσωπεύοντας την αξία που παρέχεται στους πελάτες και γίνεται αντιληπτή από αυτούς, η οποία με τη σειρά της δικαιολογεί την ύπαρξη της εταιρείας. Επιπλέον, η επωνυμία σηματοδοτεί το κέρδος, διαδραματίζοντας καθοριστικό ρόλο στις πωλήσεις. Ως εκ τούτου, ο πρωταρχικός στόχος της Overseas Sales και Marketing Company είναι να ενισχύσει τις δυνατότητες παγκόσμιου μάρκετινγκ και διαχείρισης της επωνυμίας της LG.
Η εκστρατεία «Optimism your feed», που ξεκίνησε τον Μάιο, αποτελεί μια υποδειγματική προσπάθεια προς αυτή την κατεύθυνση. Η LG ξεκίνησε την εκστρατεία με στόχο να εξισορροπήσει τον «αλγόριθμο» που κρατάει μεγάλο μέρος των μέσων κοινωνικής δικτύωσης βυθισμένο σε αρνητικό περιεχόμενο. Επιδίωξε να προκαλέσει αλλαγές στους αλγόριθμους των μέσων κοινωνικής δικτύωσης με την ανάρτηση μιας λίστας αναπαραγωγής με αισιόδοξο περιεχόμενο, συμβάλλοντας έτσι στη δημιουργία ενός πιο θετικού διαδικτυακού περιβάλλοντος. Βλέπουμε την εκστρατεία ως ένα ισχυρό μέσο για την ενίσχυση της δυναμικής και νεανικής εικόνας της εταιρείας και ως ένα καινοτόμο μέσο επικοινωνίας της υπόσχεσης «Life's Good».
Ένας άλλος βασικός τομέας εστίασης της Overseas Sales και Marketing Company είναι η ενίσχυση των δυνατοτήτων πωλήσεων των μελών, ένας σημαντικός παράγοντας δημιουργίας εσόδων και βελτίωσης του μεριδίου αγοράς. Αυτό περιλαμβάνει στοχευμένες προσαρμογές σε καθήκοντα ρουτίνας και την εφαρμογή καινοτόμων λύσεων για τη μείωση της αναποτελεσματικότητας. Για παράδειγμα, αξιοποιώντας αυτοματοποιημένους πίνακες ελέγχου, οι εργαζόμενοι μπορούν να εξοικονομούν χρόνο από επαναλαμβανόμενες διοικητικές εργασίες, επιτρέποντάς τους να ενισχύσουν τις δεξιότητες και την παραγωγικότητά τους. Τέτοιες προσπάθειες επιτρέπουν στην LG να αναπτυχθεί ακόμη περισσότερο και να εκπληρώνει τις πελατειακές δεσμεύσεις παρά τις προκλήσεις.
Η Overseas Sales και Marketing Company, επικεντρώνεται σε τέσσερις βασικές στρατηγικές για τον ανασχεδιασμό των επιχειρηματικών δραστηριοτήτων. Η πρώτη στρατηγική επικεντρώνεται στη δημιουργία σταθερής αξίας μέσω δεξιοτήτων λογισμικού. Τον περασμένο Νοέμβριο, η εταιρεία εγκαινίασε το «LG SW Reskilling Program», μια εσωτερική πρωτοβουλία που έχει σχεδιαστεί για να αναβαθμίσει το προσωπικό στην ανάπτυξη λογισμικού. Αρχικά διαθέσιμο στους υπαλλήλους στα κεντρικά γραφεία της εταιρείας στην Κορέα, το πρόγραμμα αυτό παρέχει εντατική εκπαίδευση στο ενσωματωμένο λογισμικό και την επιστήμη δεδομένων. Η πρωτοβουλία αυτή ωφελεί τόσο τους εργαζόμενους όσο και την εταιρεία, καθώς ενισχύει τις ατομικές ικανότητες και τις προοπτικές καριέρας, ενώ επιτρέπει την ανάπτυξη ταλέντων σε τομείς υψηλής στρατηγικής σημασίας, ενισχύοντας έτσι την ανταγωνιστικότητα της επιχείρησης.
Η δεύτερη στρατηγική περιλαμβάνει τον εκσυγχρονισμό της διαδικασίας διανομής και την απευθείας σύνδεση με τους πελάτες μέσω επιχειρηματικών μοντέλων Direct-to-Consumer (D2C). Στόχος της εταιρείας είναι η αύξηση των πωλήσεων, αξιοποιώντας τη βαθιά κατανόηση των προτιμήσεων και των αγοραστικών πρακτικών των πελατών.
Η τρίτη στρατηγική είναι η επέκταση των συνδρομητικών υπηρεσιών της εταιρείας. Προσφέροντας συνδρομητικές επιλογές, η εταιρεία στοχεύει να μειώσει τα εμπόδια εισόδου για τα προϊόντα υψηλής τιμής, ενώ ταυτόχρονα προσφέρει νέες εμπειρίες στους πελάτες.
Τέλος, η εταιρεία επικεντρώνεται στην παροχή λύσεων ειδικά διαμορφωμένων για διάφορους τομείς B2B. Στόχος είναι η ενσωμάτωση των λύσεων με το υλικό που διαθέτουν οι B2B πελάτες, ενισχύοντας έτσι τη δημιουργία εσόδων από τους τελικούς πελάτες. Για παράδειγμα, όταν οι διαφημίσεις προβάλλονται σε μια οθόνη LCD, η αξία του υλικού αυξάνεται. Αυτό το είδος διαφημιστικών επιχειρήσεων μπορεί να αποτελέσει μέρος του χαρτοφυλακίου λύσεων B2B που διαθέτει η εταιρεία.
Ενώ αυτές οι τέσσερις στρατηγικές μπορεί να μην αυξήσουν άμεσα τα έσοδα, θέτουν τις βάσεις για βιώσιμη ανάπτυξη και αντιπροσωπεύουν κρίσιμες αλλαγές στον τρόπο λειτουργίας των υπαλλήλων.
«Κάθε εργαζόμενος παίζει σημαντικό ρόλο στη διαμόρφωση της εταιρείας στην επίτευξη βιώσιμης ανάπτυξης στην παγκόσμια αγορά. Στην LG πιστεύουμε ότι όλο το προσωπικό είναι, στην ουσία, εκπρόσωποι της εταιρείας. Θα συνεχίσουμε να καινοτομούμε στον τρόπο με τον οποίο εργαζόμαστε για να επιτύχουμε βιώσιμη ανάπτυξη για την LG».
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr