Η συμφωνία περιλαμβάνει σχέδια για την απόκτηση του υπόλοιπου 20% εντός των επόμενων τριών ετών. Αυτή η στρατηγική κίνηση στοχεύει στην ενίσχυση της συνδεσιμότητας της LG στο πλαίσιο των ανοικτών οικοσυστημάτων έξυπνου σπιτιού. Ενσωματώνοντας τις δυνατότητες της Athom με την τεχνολογία Affectionate Intelligence της LG, η LG φιλοδοξεί να ηγηθεί της εποχής καινοτομίας στο σπίτι με γνώμονα την τεχνητή νοημοσύνη.
Η LG σχεδιάζει να ενσωματώσει την εκτεταμένη συνδεσιμότητα της Athom - η οποία συνδέει χιλιάδες συσκευές, αισθητήρες και συσκευές φωτισμού - με την πλατφόρμα LG ThinQ με δυνατότητα δημιουργικής τεχνητής νοημοσύνης. Η ενσωμάτωση αυτή αποσκοπεί στη δημιουργία ενός σπιτιού AI που θα παρέχει βέλτιστες λύσεις χώρου, αποκτώντας βαθύτερη κατανόηση του πελάτη. Στο AI home της LG, οι πελάτες θα συνεργάζονται με τη τεχνητή νοημοσύνη, η οποία θα διαχειρίζεται τις συσκευές και τις συσκευές IoT για να δημιουργήσει ένα εξατομικευμένο περιβάλλον προσαρμοσμένο στις προτιμήσεις τους.
Η LG οραματίζεται την επέκταση της διαφοροποιημένης εμπειρίας του πελάτη από τα σπίτια με τεχνητή νοημοσύνη σε διάφορους χώρους όπου οι πελάτες περνούν το χρόνο τους, όπως εμπορικοί χώροι και περιβάλλοντα κινητικότητας, υλοποιώντας και προωθώντας τελικά την έννοια του "ευφυούς χώρου".
Η Athom είναι μια εταιρεία τεχνολογίας που διαθέτει τον έξυπνο οικιακό κόμβο "Homey", ο οποίος συνδέεται με οικιακές συσκευές και συσκευές IoT, και προσφέρει επίσης συνδρομητικές υπηρεσίες cloud. Το 'Homey' ιδρύθηκε το 2014 και την τελευταία δεκαετία επεκτάθηκε κυρίως στην Ευρώπη, αποκτώντας μια πιστή πελατειακή βάση εκατοντάδων χιλιάδων χρηστών. Από το 2023, οι συσκευές 'Homey' είναι διαθέσιμες στην Αυστραλία, τη Σιγκαπούρη, τις ΗΠΑ και τον Καναδά, καθώς και στην Ευρώπη.
Η Athom έχει αναπτύξει τον δικό της διανομέα και το δικό της λειτουργικό σύστημα για να δημιουργήσει ένα ανεξάρτητο οικοσύστημα έξυπνου σπιτιού. Η ναυαρχίδα της, το Homey Pro, μπορεί να συνδεθεί σε περισσότερες από 50.000 συσκευές και υποστηρίζει διάφορες μεθόδους σύνδεσης, όπως Wi-Fi, Bluetooth, Z-Wave, Matter και Thread, καθιστώντας το ιδιαίτερα ευέλικτο και αυτόνομο.
Το Homey App Store, το οποίο διαχειρίζεται η Athom, προσφέρει περίπου 1.000 εφαρμογές για τη σύνδεση και τον έλεγχο οικιακών συσκευών από εταιρείες όπως η Philips Hue και η IKEA. Πολλές από αυτές τις εφαρμογές βασίζονται σε επίσημες συνεργασίες, παράλληλα με έναν μεγάλο αριθμό εφαρμογών που αναπτύσσονται από την κοινότητα του Homey. Αυτή η κοινότητα προγραμματιστών συμβάλλει ενεργά στην ανοικτή πλατφόρμα του Athom, διευρύνοντας συνεχώς το σύνολο των εμπορικών σημάτων και των συσκευών που μπορούν να συνδεθούν. Οι χρήστες μπορούν εύκολα να δημιουργήσουν ένα έξυπνο οικιακό περιβάλλον κατεβάζοντας εφαρμογές από το κατάστημα και συνδέοντας τις συσκευές τους.
Η LG είναι έτοιμη να ενισχύσει σημαντικά την επεκτασιμότητα που απαιτείται για την εφαρμογή των σπιτιών τεχνητής νοημοσύνης, με στόχο να επιτύχει τα υψηλότερα πρότυπα του κλάδου. Αυτό θα επιτευχθεί με την ενσωμάτωση της τεχνολογίας έξυπνου σπιτιού της πλατφόρμας LG ThinQ με το ανοικτό οικοσύστημα της Athom και τη συνδεσιμότητα συσκευών IoT. Η εξαγορά της Athom είναι ιδιαίτερα αξιοσημείωτη, καθώς θα επιτρέψει στην LG να ενσωματώσει συσκευές και υπηρεσίες τρίτων στο οικοσύστημά της. Αυτή η ενσωμάτωση θα παρέχει στην LG βαθύτερη γνώση των μοτίβων χρήσης των πελατών και θα επιταχύνει την παροχή εξατομικευμένων υπηρεσιών.
"Η εξαγορά της Athom αποτελεί ακρογωνιαίο λίθο για την επιχείρηση AI home", δήλωσε ο Jung Ki-hyun, εκτελεστικός αντιπρόεδρος και επικεφαλής του Platform Business Center της LG. "Αξιοποιώντας τη σύμπραξη μεταξύ των δύο εταιρειών, θα επεκτείνουμε το ανοιχτό οικοσύστημα και τις εξωτερικές υπηρεσίες ενσωμάτωσης, με στόχο να παρέχουμε στους πελάτες μας διαφορετικές και πολυδιάστατες εμπειρίες χώρου".
Ακόμα και μετά την απόκτηση, η Athom θα συνεχίσει να λειτουργεί ανεξάρτητα, διατηρώντας τις επιχειρηματικές της δραστηριότητες και την επωνυμία της. Η στρατηγική αυτή έχει σχεδιαστεί για να μεγιστοποιήσει τις δυνατότητες ανάπτυξης και τα μοναδικά πλεονεκτήματα της Athom, ενώ παράλληλα θα προωθήσει συνέργειες στις επιχειρήσεις, τις δυνατότητες έρευνας και ανάπτυξης και τη χρήση της πλατφόρμας.
Η παρουσίαση του AI home από την LG, το οποίο ενσωματώνει την ανοιχτή πλατφόρμα έξυπνου σπιτιού της Athom με τη δική της τεχνολογία AI, υπογραμμίζει τη δέσμευση της εταιρείας να μεταβεί από μια επιχείρηση που επικεντρώνεται στο hardware σε μια επιχείρηση πλατφόρμας που βασίζεται στο software. Το 2021, η LG επέκτεινε την επιχείρησή της στον τομέα των τηλεοράσεων από το υλικό στο λογισμικό, εισερχόμενη στην αγορά τηλεοπτικών πλατφορμών με την πλατφόρμα webOS. Για να υποστηρίξει αυτή τη μετάβαση, η LG απέκτησε την Alphonso, μια παγκόσμια εταιρεία τεχνολογίας με έδρα τις ΗΠΑ, η οποία ειδικεύεται στα τηλεοπτικά μέσα, τη μηχανική μάθηση και την ανάλυση μεγάλων δεδομένων. Η Alphonso λειτουργεί πλέον ως LG Ad Solutions, βασικό συστατικό της επιχείρησης περιεχομένου και υπηρεσιών webOS.
Στόχος της LG είναι να δημιουργήσει συνεχείς σχέσεις με τους πελάτες μέσω πολυάριθμων συσκευών που συνδέονται με το AI home, μετατρεπόμενη τελικά σε μια "Smart Life Solution Company" που παρέχει διαφοροποιημένη αξία.
Σύμφωνα με την εταιρεία έρευνας αγοράς TechNavio, η παγκόσμια αγορά έξυπνου σπιτιού αναμένεται να αυξηθεί από 81,2 δισεκατομμύρια δολάρια το 2023 σε 260,24 δισεκατομμύρια δολάρια μέχρι το 2028, με μέσο ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης 26,23 τοις εκατό.
"Η LG εξελίσσεται σε μια εταιρεία με έξυπνες space λύσεις που συνδέει και επεκτείνει τις εμπειρίες σε διάφορους χώρους διαβίωσης. Θα συνεχίσουμε να κάνουμε στρατηγικές επενδύσεις για να μετατοπίσουμε το επιχειρηματικό μας μοντέλο, όπως δείχνουν οι διαδοχικές μας συμμετοχές σε υπηρεσίες και λύσεις συσκευών που βασίζονται σε πλατφόρμες, συμπεριλαμβανομένων της διαφημιστικής πλατφόρμας webOS και του AI home", δήλωσε ο William Cho, Διευθύνων Σύμβουλος της LG Electronics.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr