Το Claude είναι ένα από τα chatbots που, όπως το ChatGPT της OpenAI και το Gemini της Google, έχει εκτοξεύσει τη δημοτικότητά του, τον τελευταίο χρόνο. Η Anthropic, η οποία ιδρύθηκε από παλιά ερευνητικά στελέχη της OpenAI, υποστηρίζεται από εταιρείες όπως η Google, η Salesforce και η Amazon. Τον τελευταίο χρόνο, έκλεισε πέντε διαφορετικές συμφωνίες χρηματοδότησης, συνολικού ύψους περίπου 7,3 δισεκατομμυρίων δολαρίων.
Η είδηση ακολουθεί το ντεμπούτο της Anthropic με την οικογένεια μοντέλων Claude 3 τον Μάρτιο και την ανακοίνωση του GPT-4o της OpenAI τον Μάιο. Η εταιρεία δήλωσε ότι το Claude 3.5 Sonnet είναι ταχύτερο από το προηγούμενο κορυφαίο μοντέλο της, το Claude 3 Opus, και το πρώτο μοντέλο από τη νέα οικογένεια Claude 3.5 της Anthropic.
Το Claude 3.5 Sonnet διατίθεται δωρεάν από τον ιστότοπο της εταιρείας, Claude.ai, καθώς και μέσω της εφαρμογής Claude για iPhone. Οι συνδρομητές Claude Pro και Team μπορούν να έχουν πρόσβαση στο τελευταίο μοντέλο με υψηλότερα όρια χρήσης.
Όπως αναφέρει στο blog της η Anthropic, το Claude 3.5 Sonnet «παρουσιάζει αξιοσημείωτη βελτίωση στην κατανόηση αποχρώσεων, χιούμορ και σύνθετων οδηγιών και είναι εξαιρετικό στη συγγραφή περιεχομένου υψηλής ποιότητας με φυσικό τόνο». Μπορεί, επίσης, να γράφει, να επεξεργάζεται και να εκτελεί κώδικα.
Η Anthropic ανακοίνωσε επίσης το Artifacts, το οποίο, όπως υποστηρίζει η εταιρεία, επιτρέπει στον χρήστη να ζητήσει από το chatbot Claude να δημιουργήσει, για παράδειγμα, ένα έγγραφο κειμένου ή έναν κώδικα και στη συνέχεια, ανοίγει το αποτέλεσμα σε ένα ειδικό παράθυρο. «Έτσι δημιουργείται ένας δυναμικός χώρος εργασίας, όπου (σ.σ. ο χρήστης) μπορεί να δει, να επεξεργαστεί και να αξιοποιήσει τις δημιουργίες του Claude σε πραγματικό χρόνο», σημειώνει η εταιρεία, προσθέτοντας ότι αναμένει ότι το Artifacts θα είναι χρήσιμο για την ανάπτυξη κώδικα, τη σύνταξη και ανάλυση νομικών συμβάσεων, τη σύνταξη επιχειρηματικών εκθέσεων και πολλές άλλες εργασίες.
Καθώς νεοφυείς επιχειρήσεις όπως η Anthropic και η OpenAI κερδίζουν έδαφος στον τομέα της δημιουργικής τεχνητής νοημοσύνης (generative AI), αποτελούν και αυτές -μαζί με τεχνολογικούς γίγαντες όπως η Google, η Amazon, η Microsoft και η Meta- μέρος ενός αγώνα εξοπλισμού ΑΙ για την ενσωμάτωση της τεχνολογίας, ώστε να διασφαλίσουν ότι δεν θα μείνουν πίσω σε μια αγορά που προβλέπεται να ξεπεράσει το 1 τρισεκατομμύριο δολάρια σε έσοδα μέσα σε μια δεκαετία.
Τα νέα για το νέο μοντέλο της Anthropic ακολουθούν το ντεμπούτο του πρώτου εργαλείου της εταιρείας για επιχειρήσεις, τον Μάιο.
Το «plan» που αφορά επιχειρήσεις, με την ονομασία Team, ήταν σε εξέλιξη τα τελευταία οικονομικά τρίμηνα, ενώ έχουν πραγματοποιηθεί δοκιμές beta με 30 έως 50 πελάτες σε κλάδους όπως η τεχνολογία, οι χρηματοπιστωτικές υπηρεσίες, οι νομικές υπηρεσίες και η υγειονομική περίθαλψη, δήλωσε η συνιδρύτρια της Anthropic Daniela Amodei στο CNBC. Η ιδέα για την υπηρεσία προέκυψε, εν μέρει, καθώς πολλοί από τους πελάτες ζητούσαν ένα εξειδικευμένο προϊόν για επιχειρήσεις, πρόσθεσε η Amodei, σημειώνοντας πως οι πολλοί εργαζόμενοι χρησιμοποιούσαν από πριν το Claude.
Τον περασμένο μήνα, λίγο μετά το ντεμπούτο του νέου προϊόντος της Anthropic, ο συνιδρυτής του Instagram Mike Krieger εντάχθηκε στην εταιρεία ως επικεφαλής προϊόντος. Ο πρώην επικεφαλής ασφάλειας της OpenAI, Jan Leike, εντάχθηκε επίσης στην εταιρεία, τον Μάιο.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr