Τα κέρδη ανά μετοχή της εταιρείας, για το πρώτο τρίμηνο του έτους, ανήλθαν στα 5,28 δολάρια, σε σύγκριση με 2,88 δολάρια έναν χρόνο νωρίτερα. Τα έσοδα της Netflix αυξήθηκαν κατά 14,8% σε σχεδόν 9,4 δισεκατομμύρια δολάρια. Τα λειτουργικά κέρδη ανήλθαν σε 2,6 δισεκατομμύρια δολάρια, σημειώνοντας ετήσια αύξηση 54%.
Οι αναλυτές περίμεναν ότι η Netflix θα αποκτούσε περίπου 5 εκατομμύρια συνδρομητές παγκοσμίως, κατά τη διάρκεια του πρώτου τριμήνου, σύμφωνα με τα στοιχεία της LSEG, μετά από μία αύξηση-ρεκόρ στο τέλος του 2023. Οι νέοι συνδρομητές ανέβασαν τον συνολικό αριθμό των χρηστών του Netflix σε 269,6 εκατομμύρια, στα τέλη Μαρτίου.
Καθώς ανταγωνιστές όπως η Disney χάνουν χρήματα από τις υπηρεσίες streaming, η Netflix συνεχίζει να κερδίζει πελάτες και να δημιουργεί κέρδη. Στην επιστολή προς τους μετόχους, η εταιρεία δηλώνει ότι θα εργαστεί για να βελτιώσει την ποικιλία και την ποιότητα της ψυχαγωγίας που παρέχει και θα κλιμακώσει τις διαφημιστικές της δραστηριότητες, ώστε να αναπτυχθεί περαιτέρω.
Η Netflix άρχισε να προσφέρει προγράμματα που υποστηρίζονται από διαφημίσεις, τα οποία κοστίζουν 50% λιγότερο από εκείνα που δεν έχουν διαφημίσεις, τον Νοέμβριο του 2022. Το 2023 ξεκίνησε μια προσπάθεια «καταστολής» της κοινής χρήσης κωδικών πρόσβασης, με στόχο τα άτομα που χρησιμοποιούσαν λογαριασμούς φίλων ή συγγενών να μετατραπούν σε νέους συνδρομητές που πληρώνουν ξεχωριστά για την υπηρεσία.
Η εταιρεία αναφέρει ότι η νέα έκδοση της υπηρεσίας -με διαφημίσεις- αντιπροσωπεύει πλέον το 40% όλων των εγγραφών στις αγορές όπου προσφέρεται.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr