Κατά τη διάρκεια δίωρης εκδήλωσης, ο διευθύνων σύμβουλος και ιδρυτής της Xiaomi, Lei Jun, τόνισε, σε μια κατάμεστη αίθουσα όπου έδωσαν το παρών τα αφεντικά των κινεζικών κατασκευαστών ηλεκτρικών οχημάτων Nio και Xpeng, ότι το τυπικό μοντέλο SU7 EV θα κοστίζει 215.900 γουάν (29.872,02 δολάρια), ενώ το Pro και οι εκδόσεις Max θα κοστίζουν 245.900 γουάν και 299.900 γουάν, αντίστοιχα.
«Είναι 30.000 (γουάν) φθηνότερο από το Model 3», είπε ο Lei σύμφωνα με το Reuters. Σημειώνεται ότι το Model 3 της Tesla ξεκινά από 245.900 γουάν στην Κίνα.
Είπε επίσης ότι πολλές από τις δυνατότητες του SU7, το οποίο έχει κάνει συγκρίσεις με τα μοντέλα Taycan και Panamera της Porsche, ξεπέρασαν αυτές της Tesla και της Porsche. Για παράδειγμα, η ελάχιστη αυτονομία των 700 km ξεπέρασε τα 567 km του Tesla Model 3, σημείωσε ο Lei.
Το λανσάρισμα της Xiaomi εκπληρώνει τη φιλοδοξία του ιδρυτή της, ο οποίος ανακοίνωσε την ένταξη της εταιρείας στα EV το 2021 και δεσμεύτηκε να επενδύσει 10 δισ. δολάρια στην αυτοκινητοβιομηχανία ως «το τελευταίο μεγάλο επιχειρηματικό έργο» της ζωής του.
Παράλληλα, η εταιρεία συμφώνησε για μια κατασκευαστική συνεργασία με την κρατική αυτοκινητοβιομηχανία BAIC Group και παρουσίασε για πρώτη φορά το SU7 - short for Speed Ultra 7 - sedan, τον Δεκέμβριο.
Η Xiaomi, γνωστή για τα smartphone της και μια μεγάλη γκάμα οικονομικών συσκευών, άρχισε να δέχεται παραγγελίες για το SU7 από τις 10 μ.μ. ώρα Πεκίνου (14:00 GMT) και ανακοίνωσε ότι έλαβε 50.000 παραγγελίες μέσα στα πρώτα 27 λεπτά.
Οι παραδόσεις για τα μοντέλα Standard και Max θα ξεκινήσουν στα τέλη Απριλίου και τα μοντέλα Pro θα ακολουθήσουν μέχρι τα τέλη Μαΐου.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr