Ο πρόεδρος του διοικητικού συμβουλίου Λάρι Κέλνερ παραιτείται επίσης και δεν θα υποβάλει υποψηφιότητα για επανεκλογή στην ετήσια συνεδρίαση της Boeing τον Μάιο. Θα αντικατασταθεί ως πρόεδρος από τον Στιβ Μολένκοπφ, ο οποίος είναι διευθυντής της Boeing από το 2020 και θα ηγηθεί του διοικητικού συμβουλίου στην επιλογή ενός νέου διευθύνοντος συμβούλου, δήλωσε η Boeing.
Και ο Σταν Ντιλ, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Boeing Commercial Airplanes, εγκαταλείπει την εταιρεία άμεσα. Στη θέση του πηγαίνει η Στέφανι Πόουπ, η οποία πρόσφατα έγινε επικεφαλής επιχειρησιακή διευθύντρια της Boeing αφού προηγουμένως διηύθυνε την Boeing Global Services.
Οι αναχωρήσεις πραγματοποιούνται καθώς οι αεροπορικές εταιρείες και οι ρυθμιστικές αρχές έχουν αυξήσει τις εκκλήσεις για σημαντικές αλλαγές στην εταιρεία μετά από μια σειρά από ελαττώματα ποιότητας και κατασκευής που εντοπίστηκαν στα αεροπλάνα Boeing. Ο έλεγχος εντάθηκε μετά από ένα ατύχημα στις 5 Ιανουαρίου, όταν ένα φις πόρτας έσκασε από ένα σχεδόν νέο Boeing 737 Max μέσα σε 9 λεπτά σε πτήση της Alaska Airlines.
«Όπως όλοι γνωρίζετε, το ατύχημα της πτήσης 1282 της Alaska Airlines ήταν μια στιγμή ορόσημο για την Boeing», έγραψε ο Καλχούν στους υπαλλήλους τη Δευτέρα. «Πρέπει να συνεχίσουμε να χειριζόμαστε αυτό το ατύχημα με ταπεινότητα και πλήρη διαφάνεια. Πρέπει επίσης να εμφυσήσουμε μια πλήρη δέσμευση για ασφάλεια και ποιότητα σε κάθε επίπεδο της εταιρείας μας.
Τα μάτια του κόσμου είναι στραμμένα πάνω μας και ξέρω ότι αυτή τη στιγμή θα έχουμε μια καλύτερη εταιρεία, βασιζόμενη σε όλες τις γνώσεις που συσσωρεύσαμε καθώς συνεργαστήκαμε για την ανοικοδόμηση της Boeing τα τελευταία χρόνια», έγραψε.
Ο Καλχούν είπε στο CNBC σε συνέντευξή του τη Δευτέρα ότι η απόφαση να παραιτηθεί ήταν «100%» δική του.
Ο Καλχούν διορίστηκε στην κορυφαία θέση στα τέλη του 2019 και ανέλαβε το τιμόνι της Boeing στις αρχές του 2020, αφού η εταιρεία έδιωξε τον προηγούμενο διευθύνοντα σύμβουλό της, Ντένις Μουίλενμπουργκ, για τον χειρισμό του στα επακόλουθα των δύο θανατηφόρων συντριβών του 737 Max.
Τα προβλήματα παραγωγής της Boeing έχουν καθυστερήσει τις παραδόσεις νέων αεροπλάνων σε πελάτες και παρεμπόδισαν τα σχέδια ανάπτυξης. Διευθύνοντες Σύμβουλοι ορισμένων από τους μεγαλύτερους πελάτες της εταιρείας, συμπεριλαμβανομένων των United Airlines, Southwest Airlines και American Airlines έχουν διαμαρτυρηθεί δημόσια για τις καθυστερήσεις.
Η μετοχή της Boeing ανεβαίνει περισσότερο από 3,5% μετά την ανακοίνωση του Καλχούν. Η μετοχή έχει υποχωρήσει 27% μέχρι στιγμής φέτος, από το κλείσιμο της Παρασκευής.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr