Σύμφωνα με την προειδοποίηση της Kering, τα συνολικά έσοδα του ομίλου θα μειωθούν κατά 10% τους πρώτους τρεις μήνες του 2024 σε συγκρίσιμη βάση, ξεχωρίζοντας τον οίκο μόδας από τα υπόλοιπα brands πολυτελείας, όπως η LVMH και η Hermes, οι οποίες παρέμειναν ανθεκτικές απέναντι σε αντίξοες οικονομικές συνθήκες.
Η Kering βρέθηκε στον «πυθμένα» του πανευρωπαϊκού δείκτη Stoxx 600, παρασύροντας μαζί της κι άλλες ευρωπαϊκές μάρκες στον τομέα του luxury. Σύμφωνα με το CNBC, οι μετοχές των LVMH, Christian Dior και Hermes υποχώρησαν περισσότερο από 2% στην έναρξη των συναλλαγών, ενώ η Burberry κινήθηκε χαμηλότερα κατά 5,7%.
Όπως αναφέρει το Bloomberg, η μετοχή της Kering έφτασε να υποχωρεί έως και 15% στο χρηματιστήριο του Παρισιού, καταγράφοντας τη μεγαλύτερη ημερήσια πτώση από το 1992 και διαγράφοντας περισσότερα από 7 δισ. ευρώ (7,6 δισ. δολάρια) από την κεφαλαιοποίησή της.
«Στο πρώτο εξάμηνο, που η Kering περίμενε ότι θα ήταν δύσκολο, οι τρέχουσες τάσεις οδήγησαν τον όμιλο να εκτιμήσει ότι τα ενοποιημένα έσοδά του το α’ τρίμηνο του 2024 θα μειωθούν κατά περίπου 10% σε συγκρίσιμη βάση, από το α’ τρίμηνο του περασμένου έτους», δήλωσε ο Kering στην επίσημη ανακοίνωσή της, ενώ παράλληλα συμπλήρωσε:
«Αυτή η απόδοση αντικατοπτρίζει πρωτίστως μια πιο απότομη πτώση των πωλήσεων στην Gucci, ιδίως στην περιοχή Ασίας-Ειρηνικού. Τα συγκρίσιμα έσοδα της Gucci το α’ τρίμηνο αναμένεται να μειωθούν κατά σχεδόν 20% σε ετήσια βάση».
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr